Our Blog

Арктика у небезпеці

Найбільша швейцарська судноплавна компанія Mediterranean Shipping Company (MSC) повідомляла про  намір уникати використання Північного морського шляху, включаючи Північно-Східний і Північно-Західний проходи з екологічних причин.
«Як відповідальна компанія, це було очевидне рішення для нас», — прокоментував генеральний директор MSC Сорен Тофт.
«MSC не прагнутиме пробиватися крізь танучи льоди Арктики, щоб знайти новий маршрут для комерційного судноплавства, та я особисто вважаю, що цю позицію повинна зайняти вся судноплавна галузь. Деякі з наших колег вже взяли на себе таке ж зобов’язання, поставити збереження навколишнього середовища Арктики вище прибутку. Північний морський шлях не є ні швидким вирішенням поточних проблем на ринку, ні життєздатною довгостроковою стратегією».
Розширення арктичного судноплавства може збільшити викиди чорного вуглецю — фізичних частинок не згорілого вуглецю, які можуть осідати на суші або льоду, а також погіршити якість повітря й прискорити скорочення арктичного морського льоду.
Такі ризики, як навігаційні події, розливи палива, якість повітря й зміна екологічного балансу/біорізноманіття морського середовища проживаючого  під поверхнею моря, переважують будь-які комерційні можливості скоротити шлях між Північною Америкою або Європою та східною частиною Росії або Азії.
Дана заява була зроблена на тлі того що, минулого тижня  відбулось віртуальне засідання Підкомітету Міжнародної морської організації (ІМО) щодо запобігання забруднення й реагування (PPR 8).
Неурядові організації закликали ІМО скористатися шансом негайно скоротити викиди чорного вуглецю з судів,  що спричиняють потепління клімату.
Комітет вніс пропозицію про розробку не обов’язкових «цільових керівних принципів» по ​​боротьбі з викидами чорного вуглецю з суднів, що використовують мазут в Арктиці.
«Пропонуючи повільний, слабкий та добровільний підхід до боротьби з викидами чорного вуглецю, ІМО та її держави-члени втратили прекрасну можливість на цьому тижні вплинути на судноплавство й клімат в Арктиці, замість того, щоб зробити амбітні та термінові заходи щодо негайного скорочення цих викидів» — сказав д-р Сіан Прайор, провідний радник Альянсу за чисту Арктику.
«По суті, заплановані «цільові керівні принципи», запропоновані в ході PPR 8, означають, що кожна країна може використовувати свій власний підхід до скорочення викидів чорного вуглецю в своєму власному часовому масштабі, без вимог до реалізації, якщо вони дійсно вирішать взагалі що-небудь зробити».
Альянс за чистоту Арктики продовжує закликати до обов’язкових мір, що вимагає від усіх суден, що працюють в Арктиці й поблизу неї, перейти на більш чисте паливо, що призведе до зниження рівня викидів чорного вуглецю в атмосферу.
Як ви вже, напевно, встигли помітити, з наших попередніх статей, в судноплавному бізнесі все дуже пов’язано. Лінійні компанії задають тренди один одному, змагаються в створенні нових моделей ведення бізнесу, намагаються розширятися всіма доступними способами. Будемо сподіватися, що з таким же завзяттям вони підійдуть і до вирішення питань екології, адже на їх плечах лежить відповідальність не тільки за наявність продуктів на полицях магазинів, а й за наше здоров’я та планету в цілому. Коли замислюєшся про такі речі, починаєш усвідомлювати той факт — яке величезне місце займає логістика в нашому житті.
Для багатьох ця галузь невідома, деякі не надають їй значення, але для нашої команди — це життя. Ми кожен день вдосконалюємо свої навички, знання, способи роботи, що би ви отримали свої вантажі в терміни і без проблем. Як сказав усім відомий російський актор Сергій Бодров: «Любіть те, що ти робите. Робить те, що ти любите». Якщо Вам необхідно доставити вантаж наприклад, з Китаю в Україну, сміливо телефонуйте. Ми організуємо Вам доставку до дверей з належною увагою й турботою, адже для нас робота не в тягар, а в радість.

Оставить заявку в один клик

В очікуванні бурі
Ефект метелика

Добавить комментарий