Our Blog

Ефект метелика

Новини про події в Суецькому каналі стихають і, здавалося б, все вже позаду… Напевно, Вам знайома фраза «Кожна дія має наслідок», так ось тепер усім вантажовідправникам, вантажоодержувачам, експедиторам і портам по всьому світу доведеться  зіштовхнутися з наслідками.
 Ефект метелика, який запустив Ever Given, вже не зупинити. На тлі цих подій нам слід очікувати погіршення хронічного браку контейнерів, тривалих затримок і більшого числа перекидань вантажів в ключових перевалочних пунктах.
Пітер Сундара, віце-президент гонконгського філії LF Logistics, сказав, що тижневе блокування Суеца посилило без того важку ситуацію на ринку контейнерних перевезень.  «Не дивлячись на те, що канал зараз відкритий, наслідки посадки на мілину LF Logistics матимуть величезний хвильовий ефект», — сказав він. «Ясно, що в наступні три — чотири місяці ми побачимо багато скасованих рейсів, оскільки перевізники будуть намагатися надолужити розклад. «Коли судна, що вийшли з Суеца, перейдуть до Європи та США, ми побачимо велике скупчення кораблів, що посилить завантаженість портів. Всі наземні активи, такі як ж/д, авто, фідерні судна, так само будуть перебувати під сильним тиском, через багату кількість імпорту». «Ми зіткнемося з хронічною нестачею контейнерів в Китаї, Південно-Східної Азії та на Індійському субконтиненті, особливо в Індії, оскільки перевізники віддають перевагу Китаю з точки зору розподілу контейнерів, потім іншим країнам Азії та Індії».
Вчора Maersk заявила, що Суецька криза може привести до втрати пропускної здатності «на 20-30% протягом кількох тижнів, в залежності від динаміки ринку». Перевізник призупинив короткострокові контракти та замовлення на своїй платформі Maersk Spot для всього експорту з Азії, а також інших ключових маршрутів, пославшись на очікувану втрату пропускної здатності в найближчі тижні. «Це вплине на всіх дрібних й середніх клієнтів, які сильно залежать від онлайн-бронювання», — сказав пан Сундара. За його словами, хвильові ефекти  позначиться на угодах всередині Азії, особливо на великих лінійних компаніях, яким буде складно переміщати обладнання.
 Відповідно, ситуація в великих перевантажувальних вузлах, таких як Сінгапур, так само погіршиться, враховуючи, що порт і без того вже страждав від заторів і перекидання вантажів, а фідерні суду не стикувалися.
«Ситуація буде ускладнена й тим що, всі судна, що будуть повертатися з Європи та США, будуть приходити та йти одночасно», — сказав пан Сундара.
За таких обставин без чіткого планування, не обійтися. Ми вже інформуємо своїх клієнтів про необхідність заздалегідь спланувати вивезення їх вантажів, і підготувати всі необхідні документи. До слова, поділюся з Вами одним з ефективних механізмів нашої роботи. У нашій компанії вже не один рік фрахтовий відділ щотижня готує «План». Це документи який використовують всі наші співробітники для чіткої синхронної, а головне своєчасної роботи. Так від нас не втече жодна, навіть найменша, відправка. Втім, що тут ще сказати, 20 років на ринку це не жарти. За такий тривалий період компанія пережила не одну кризу логістичного ринку, й зараз готова до всього. Якщо ви тільки недавно в цій галузі й ще не набралися досвіду, терміново починайте планувати свою работу або залишайте заявку на сайт. Ми допоможемо Вам на кожному етапі доставки вантажу починаючи від бронювання місця на судні й закінчуючи доставкою вантажу до двере

Оставить заявку в один клик

Арктика у небезпеці
Генеральне прибирання в порту Бангладеш

Добавить комментарий