Our Blog

Очі бачили, що брали

Сплеск споживчого попиту під час пандемії,  спричинив брак контейнерів на основних експортних хабах.
Нестача контейнерів і тоннажу призвела до значного підвищення ставок фрахту на контейнери, судна та обладнання, які зазвичай були б списані або перероблені.
За словами страхової компанії TT Club, той факт, що багато старих контейнерів залишаються в експлуатації, суттєво підвищуються ризики при транспортуванні. Більш того, дефіцит вільного контейнерного обладнання, позбавляє відправника вантажу можливості вибрати міцний, надійний контейнер.
TT Club стверджує, що: “Було отримано неофіційні свідчення того, що контейнери повертаються в експлуатацію після списання. Ця практика може призвести до великих проблем для всіх у ланцюжку постачання».
TT Club припустили, що зі збільшенням віку ящиків в обігу — близько 25 мільйонів TEU — може знадобитися додаткове технічне обслуговування. Адже підтримка стандартів ремонту у процесі експлуатації має вирішальне значення для старих контейнерів. Це необхідно, щоб запобігти ризику серйозних структурних руйнувань, таких як корозія, фізичне зношування дверних петель, штифтів і запірного обладнання.
Крім того, зазначається, що є деякі непідтверджені дані про те, що традиційні дерев’яні підлоги, які зазвичай замінюються під час технічного обслуговування депо, зберігаються в інтересах скорочення часу ремонту.
Справді, відправники вантажу часто скаржаться на якість контейнерів, що прибувають на склад для завантаження. Часто контейнери виявляються дуже іржавими та брудними.
Скарги в лінії не дають жодного результату, адже в таких випадках Вам буде запропоновано змінити судноплавну компанію, але це не варіант. І про це чудово відомо не лише вантажовідправникам, а й самим лініям. Оскільки час очікування порожнього обладнання займає місяць, або навіть більше, не кажучи вже про те, чого варто отримати місце на судні та забезпечити наземне транспортування.
У TT Club заявили, що ще одним ключовим аспектом структурної безпеки контейнерів є можливість їх штабелювання, зазначивши, що на судах типу ULCV (Ultra Large Container Vessel/Надвелике контейнеровози) контейнери можуть штабелювати до одинадцяти рядів у висоту.
Серйозний структурний дефект контейнера в нижній частині такої стопки в динамічних умовах може призвести до обвалення та втрати ящиків за бортом».
Тим часом, не менше тривоги викликають старі контейнеровози, які зазвичай були б відправлені на звалище, але у зв’язку з ажіотажем на ринку «викидаються» в експлуатацію. Що вкрай небезпечно як для самого судна, так і для екіпажу та вантажу.
 Підсумовуючи ми б могли сказати, що готові надати Вам під завантаження найновіші контейнери та забезпечити місця тільки на найсучасніших контейнеровозах. Але ми за чесність і прозорість у роботі з клієнтами, на жаль, скільки б зусиль ми не докладали, вирішити самотужки проблеми глобального ланцюжка поставок нам не під силу, але під силу забезпечити збереження Вашого вантажу, не дивлячись весь тернистий шлях, який він має пройти до того, як опиниться у Вас на складі, адже ми розуміємо всю важливість страхування вантажу. Багаторічний досвід роботи нашої компанії неодноразово показав, що це одна з найважливіших послуг, що надаються командою УКРЕКСІМТРАНС.

Залишити заявку в один клік

+700% прибутку - приголомшливий успіх Sinokor
Пан або провал?

Добавить комментарий