Our Blog

+700% прибутку — приголомшливий успіх Sinokor

Днями з’явилися чутки, що найбільша компанія — судновласник Південної Кореї — Sinokor Merchant Marine продала MSC чотири контейнерні кораблі типу «панамакс» за 350 мільйонів доларів, отримавши більш ніж семиразовий прибуток.
Брокери повідомили, що в кінці січня MSC купила побудований у 2005 році судно Baltic Bridge місткістю 7471 TEU, Baltic South 2010 року, місткістю 4432 TEU, North Bridge 2006 року, місткістю 4298 TEU і Singapore B2.
 Компанія Sinokor, в основному працює на внутрішньоазіатських маршрутах і, як правило, використовує фідерні судна та судна типу суб-панамакс. Що ж до більших суден-контейнеровозів, вони діють як постачальник тоннажу, фрахтуючи судна іншим операторам.
Суднові бази даних показують, що Sinokor придбала North Bridge за 14,8 млн доларів у 2014 році, Baltic Bridge за 14 млн доларів у 2017 році, Baltic South за 10 млн доларів і Singapore Bridge за 7,9 млн доларів у 2019 році.
Представник Sinokor поки не підтвердив продаж MSC, але заявив, що компанія завершить продаж судів, «якщо ціна буде правильною».
MSC продовжує розширювати свій флот після повалення Maersk Line у ​​минулому найбільшого лінійного оператора. У 2021 році компанія придбала 411 000 TEU, в основному внаслідок купівлі старих суден, оскільки лінійні оператори всіма силами прагнули розширити свій флот, щоб використати історично високі фрахтові ставки.
Для порівняння чистий прибуток Maersk за 2021 рік склав 18 млрд доларів у порівнянні з 2,9 млрд доларів роком раніше, за словами генерального директора компанії Сорена Скоу, очікує, що прибуток у 2022 році буде таким самим.
Швейцарсько-італійський лінійний гігант MSC нині має сукупну місткість 4,31 млн. TEU, з яких 1,6 млн знаходяться у власності, а ще 1,2 млн. TEU знаходяться в його портфелі замовлень. У свою чергу компанія поки не опублікувала річний звіт про отриманий прибуток, але вже можна сказати про те, що фінансові показники мають бути вражаючими. 
Хоча вітати із покупкою швейцарського гіганта рано, вже зараз можна зробити висновок, що за кількістю доступних букінгів гілку першості у 2022 році буде в руках MSC. До речі, за 20 років роботи, компанія УКРЕКСІМТРАНС, уклала договори з усіма лінійними компаніями, що мають сервіс з/з України та може забезпечити доставку вантажу в будь-яку точку світу.
Залишити заявку в один клік
Maersk Line підіймає планку
Очі бачили, що брали

Добавить комментарий