Our Blog

Пан або провал?

У грудні 2021 року компанія Maersk представила дизайн своїх мегаконтейнеровозів, які будуть працювати на вуглецево-нейтральному метанолі.
За зовнішнім виглядом ці судна істотно відрізняються від сьогоднішніх мегаконтейнеровозів, відзначаються в Maersk. За інформацією компанії, судна будуть мати довжину 350 м і ширину 53,5 м. Місток і каюти екіпажу будуть розміщені в носовій частині, щоб звільнити більше простору для розміщення контейнерів.
Розробка дизайну зайняла майже п’ять років. Перенесення містка в носову частину потребувало зміни розташування рятувальних шлюпок та ходових вогнів, а також встановлення додаткових камер, щоб забезпечити необхідний огляд з містка.
Нагадаємо, Maersk вже замовив 8 таких суден. Будівництво ведеться на верфі Hyundai Heavy Industries. Перший контейнеровоз повинен стати на лінію вже на початку 2024 року.
Але здається ветерани морського флоту, не дуже задоволені новою конструкцією судна, заявляючи, що розташована в носовій частині надбудова викличе багато проблем.
Колишній капітан корабля Арджун Вікрам-Сінгх, нині генеральний директор Quantum BSO, сказав: «Слава богу, я на березі», та охрестив нове судно «монстром».
«Мені складно думати про бідолах, які плаватимуть на цих кораблях. Цікаво, чи замислювалися вони про їхній комфорт, не кажучи вже про «дрібні» аспекти управління мостом» – додав він.
Пан Вікрам-Сінгх висловив незгоду з відсутністю в конструкції крил на містку, що з урахуванням штабелів контейнерів робить видимість позаду мінімальною, а обмежує простір для вітру, що дме крізь судно.
«Уявіть, що ви живете прямо на півбаку, а потім уявіть собі зустрічне море, хитавицю й удари». «Уявіть собі звук від бризок та хвиль, коли ніс пливе великою хвилею. Уявіть жах моряків, коли двигуни прямують у море, а ніс важко піднімається. Це лише моряки — кого вони хвилюють».
Колишній капітан додав, що сидячи в самому носі 350-метрового судна, маневрувати буде надзвичайно складно.
«Цим кораблем керуватимуть найкращі люди, і я вітаю їх. Я не став би, навіть за великі гроші», — сказав Вікрам-Сінгх.
Майкл Грей, моряк з 12-річним стажем та ветеран галузі, технічний консультант та лектор, пожартував: «Моя головна претензія в тому, що вони використовують екіпаж як хвилелом», а також звернув увагу на відстань між містком та двигуном.
«Коли спрацьовує сигналізація, їм, мабуть, потрібно зробити пробіг в частину чверті милі до машинного відділення».
Maersk передбачив деякі з цих побоювань, заявивши, що на містку буде підвищено комфорт екіпажу. А в недавньому інтерв’ю Оле Граа Якобсен, керівник відділу технологій флоту, пояснив, що Maersk виконала моделювання, яке, на їхню думку, відтворило відчуття, з якими, ймовірно, зіткнеться екіпаж, показавши, що вони знаходяться «в допустимих межах», схожі що можна було б відчути на меншому судні.
Нове світле майбутнє чи повний провал? Що чекає на датського перевізника, стане зрозуміло в найближчому майбутньому. За історію існування компанії це перше спірне рішення. З одного боку це може значно підвищити місткість контейнеровозів, суттєво полегшивши ситуацію на логістичному ринку, з іншого боку — йдеться про життя моряків, які мають випробувати новий тип судів у дії. Ну, а поки що процес проєктування та споруди не завершено, а місця на судах доводиться вибивати як у вуличних боях, будемо раді допомогти Вам розмістити кілька букінгів, за вигідними ставками. Залишіть заявку на сайті та ми з вами зв’яжемося якнайшвидше.

Залишити заявку в один клік

Очі бачили, що брали
Карма у дії

Добавить комментарий