Our Blog

Карма у дії

Корейська комісія зі справедливої ​​торгівлі (FTC) оштрафувала 23 контейнерні лінії на загальну суму 96,2 млрд південнокорейських вон ($81 млн дол. в еквіваленті) за участь у змові з метою підтримки високого рівня ставок на низці внутрішньоазіатських маршрутів у період з 2003 по 2018 рік.
Серед оштрафованих виявилася більшість великих лінійних операторів і ряд регіональних перевізників, у тому числі HMM, SM Line, Korea Marine Transport (KMTC Line), Pan Ocean, Sinokor, Maersk, Evergreen, Yang Ming, Wan Hai, SITC, Cosco, OOCL, внутрішньоазіатське. підрозділ CMA CGM, Cheng Lie Navigation та Pacific International Lines.
Найбільший штраф у розмірі, еквівалентному $24,86 млн дол., отримала KMTC Line.
Судноплавні компанії, які постраждали від колективного штрафу, кажуть, що це не вплине на їхню діяльність або фінансове становище.
Представник Wan Hai Lines — Лаура Су заявила Тайваньській фондовій біржі, що компанія ще не отримала повідомлення від влади.
Вона додала: «Штраф у розмірі близько 9,6 млн доларів не має істотного впливу на фінансове становище компанії. Подальше звинувачення ми обговоримо з юристом для захисту прав та інтересів компанії».
Ду Шучин, генеральний директор Yang Ming, сказав, що його компанії загрожує штраф у розмірі близько 2 мільйонів доларів, і додав: «Компанія найняла юристів для захисту своїх прав та інтересів, штраф не істотно впливає на наше фінансове становище».
Evergreen загрожує штрафом у розмірі близько 2,85 млн доларів.
Флагманський перевізник Південної Кореї HMM повинен сплатити штраф в еквівалент близько $3 млн дол.. У свою чергу HMM заявили: «Щойно KFTC направить HMM офіційне повідомлення, ми розглянемо наше положення і вживемо відповідних заходів».
Корейська асоціація судновласників, яка представляє 14 південнокорейських лінійних операторів, планує подати позов для анулювання штрафних санкцій.
Судноплавні лінії були оштрафовані за фіксування цін на фрахт на маршрутах Південна Корея — Південно-Східна Азія в період з 2003 по 2018 рік, коли компанії були учасниками неіснуючої Угоди про внутрішньоазіатські сервіси, яка визначала фрахтові ставки на різних внутрішньоазіатських маршрутах.
Південна Корея та міністерства транспорту різних країн дозволили судноплавним компаніям встановлювати ставки фрахту у вигляді колективних рішень. Проте законодавство Південної Кореї не обмежило таких дій від антимонопольного переслідування, залишивши судноплавні лінії вразливими. У липні 2018 року імпортери деревини подали скаргу. На думку звинувачення, лінійні оператори одночасно підвищили фрахтові ставки на маршруті із Південної Кореї до Південно-Східної Азії.
Розслідування встановило, що у 2003 році три південнокорейські лінії узгодили мінімальний поріг ставок на маршрутах між Південною Кореєю та низкою країн Південно-Східної Азії. Потім до картелю приєдналося багато інших — і корейських, і міжнародних операторів.
У травні 2021 року FTC повідомила компаніям, що їм загрожує сукупний штраф близько $672 млн. Проте це викликало протести з боку Міністерства океанів і рибальства Кореї, Корейської асоціації судновласників, Корейської асоціації судноплавства, Федерації корейських профспілок моряків і навіть китайського уряду. Заявники визнали, що такий штраф поставить під загрозу відновлення галузі після COVID-19. Внаслідок цього штраф знизили до $81 млн.
Лінійна індустрія отримала у 2021 максимальну за всю свою історію, попри безпрецедентне погіршення якості та надійності сервісу. За прогнозами, доходи ліній продовжуватимуть зростати у 2022 році. Безпрецедентне зростання ставок останні півтора року привернув до промисловості лінійних контейнерних перевезень пильна увага антимонопольних органів по всьому світу.
Сподіватимемося, що небажана увага з боку контролюючих органів спонукає лінійні компанії до зниження ставок фрахту. Ну а поки що напередодні китайського нового року картина ринку зовсім інша. До речі, ми дуже раді результатами останніх тижнів. Наші клієнти та менеджери проробили велику роботу заздалегідь спланувавши всі виправляння, завдяки чому нашій компанії вдалося до китайських свят вивезти всі заброньовані контейнери. Це ще раз показує як співпраця та відмінна комунікація між клієнтом та його експедиторам приносить плоди. Розпочавши співпрацю з нашою командою, Ви не пошкодуєте що обрали УКРЭКСІМТРАНС.

Залишити заявку в один клік

Пан або провал?
Таїланд вступає в гру

Добавить комментарий