Our Blog

Нова перепона на шляху

З 1 жовтня MSC підвищує надбавку за пік сезону (PSS) між Європою та США на 1000 доларів за 40 футовий контейнер.
Перевізник зі штаб-квартирою в Женеві заявив, що надбавка PSS на маршруті буде складати 2700 доларів через високий попит на контейнери та труднощі з устаткуванням.
Спотові ставки підскочили приблизно на 180% за останні шість місяців, при цьому сьогоднішня складова Freightos Baltic Index (FBX) показує курс в 5 888 доларів за 40 футовий ящик.
Колеги з британської експедиторської компании зі значними вантажопотоками в США недавно повідомили, що ринок «просто збожеволів».
 «В одну хвилину ми думали, як нам пощастило, що ми не страждаємо від масового підвищення ставок на вантажі , а потім почали отримувати повідомлення від перевізників по GRI про надбавки. Фактично це означає, що, якщо ми не сплатимо надбавки, крім всього іншого, наші контейнери не будуть відправлені».
«Важко довести, але це повинно бути більше, ніж збіг, що все це почалося, коли деякі перевізники «відкоригували» свою пропускну здатність.
«Ми звикли до стабільності в Північній Атлантиці протягом багатьох років, й ставки ніколи не піддавалися надзвичайній волатильності, яку ми бачили на маршруті з Азії в Європу, але все змінилося, й зниження ставок не спостерігається …»
«Це означає, що експорт в США з більш низькою маржею більше не буде життєздатним, та я вже розмовляв з парою наших давніх клієнтів. Це ще один цвях в труну для експортерів ».
Згідно з новою оцінкою цін S&P Global Platts, спотові ставки з Азії до Південної Америки стрімко ростуть.
Наприклад, відправка з Північної Азії до східного узбережжя Південної Америки на цьому тижні коштує близько 11 200 доларів за 40 футів, що майже на 560% вище, ніж в травні 2020 року.
Тим часом, на самому затребуваному маршруті Азія — західне узбережжя США Freightos ставки фрахту характеризуються як «стабільні», при цьому вартість зміцнилася на рівні 18 425 доларів за 40 футів — це на 452% вище, ніж рік тому.
Проте, стабільність ставок на сьогоднішній день найімовірніше викликана тим, що перевізникам нічого продавати, оскільки всі місця на їх судха повністю заброньовані на кілька тижнів вперед.
Великі вантажовідправники, зневірившись доставити свій товар в США, так щоб не пропустити початок сезону пікового попиту, та все частіше звертаються до фрахтування судів. Walmart, Home Depot, Best Buy й Dollar Tree входять в число великих роздрібних продавців США, які, як повідомляється, вибрали рішення DIY (Do It Yourself ) для кризи в  ланцюжку поставок.
«Високі тарифи та відсутністю обладнання, змусила великих і середніх підприємств роздрібної торгівлі шукати альтернативні способи переміщення своїх вантажів», — сказав Джон Монро з компанії Jon Monroe Consulting в штаті Вашингтон.
Шкода лише тільки, що фрахтування судів доступно лише найбільшим вантажовідправникам, і на сьогоднішній день, ми не можемо запропонувати такий сервіс нашим клієнтам. В свою чергу, хочемо відзначити, що ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити місця нашим клієнтам на судах лінійних перевізників, з чим успішно справляємось кожен день. Наполегливість й оперативність — ось головні інструменти забезпечення бронювань на судах і контейнерів для наших відправників.
Майте на увазі, якщо Ви плануєте відправку контейнера або партії вантажу, наприклад з Китаю в Україну, залишайте заявку на сайті, не сумнівайтесь нам завжди є що Вам запропонувати!

Оставить заявку в один клик

DP World починає будівництво нового причалу в London Gateway
Страйк машиністів або шантаж, що відбувається на ж / д шляхах Німеччини?

Добавить комментарий