Our Blog

Страйк машиністів або шантаж, що відбувається на ж / д шляхах Німеччини?

Європейські вантажовідправники зіткнулися з ще більшим хаосом. Німецька профспілка машиністів (GDL) почала свій третій страйк менш ніж за місяць на тлі триваючого спору по оплаті з Deutsche Bahn (DB).
Близько 70% всіх залізничних вантажних перевезень можуть бути порушені страйком, найтривалішим на сьогоднішній день, який розпочався 2 вересня і триватиме до 7 вересня.
У коментарях DB відзначається, вже зупинені 200 вантажних поїздів.
Європейська рада вантажовідправників (ESC) сподівається, що ситуація повернеться в норму.
Оскільки страйк створив істотний ризик для вільного пересування вантажів, ESC зробіть деякий тиск на Німеччину, щоб виправити ситуацію.
Судноплавна лінія Hapag-Lloyd вже попередила клієнтів, що  пересування їх контейнерів по ж/д можуть бути порушені п’ятиденним страйком, зазначивши, що очікується обмеження у внутрішніх операціях і наявності доступного устаткування.
Тим часом DB повинна подати клопотання про заборону подальших дій у Суд з трудових спорів у Франкфурті, що, за словами керівника HRO Мартіна Зайлера, «відповідає інтересам клієнтів».
У свою чергу він додав: «Право на страйк є великою перевагою, проте страйки дозволені тільки в тому випадку, якщо вони знаходяться в рамках закону. На наш погляд, це не відноситься до GDL. Навіть згідно з недавніми заявами GDL, ця виробнича суперечка, очевидно, більше стосується правових та політичних питань, ніж пошуку рішень хороших умов праці за столом переговорів».
Страйки пішли за тривалим спором, в ході якого GDL домагалася підвищення заробітної плати співробітників на 3,2% разом з одноразовою премією за пандемію в розмірі 600 євро. Хоча DB погодилася на збільшення заробітної плати та виплати одноразового грошового бонусу за період пандемії, яблуко розбрату полягає в термінах виплат, і не узгодженому розмірі премії.
«Колективні договори (CBA) є результатом переговорів — вони не працюють, якщо одна сторона просто диктує умови інший», — сказав пан Зайлер. «Якщо GDL дійсно хоче рішення, вона повинна нарешті сісти за стіл перемовин.»
«Цей новий страйк не наближає нас до колективної угоди. Лідери GDL зацікавлені тільки в збільшенні влади, а пасажири та бізнес розплачуються за це».
Остання пропозиція DB, яка представляє собою бонус у розмірі від 400 до 600 євро й скорочує термін дії нового CBA з 40 до 36 місяців, була охарактеризована GDL як сміховисько.
У профспілці заявили: «DB не просувається ні на міліметр в тарифному конфлікті, за який несе відповідальність, і не прагне до реального поступку, а свідомо дотримується суворої політики відмови. Роблячи таким чином, вони свідомо приймають на себе економічні незручності й обтяжують своїх клієнтів, та все це робиться з метою усунення GDL як єдиного критичного союзу на залізничному транспорті».
Останнім часом новини про страйки з’являються з блискавичною швидкістю, тільки моряки НММ почали вести продуктивні перегони з керівництвом південнокорейського лінійного перевізника, як відбувся страйк на ж/д шляхах Німеччини. Дана тенденція трохи лякає, в й без того тендітному світі логістики. Як би там не було, новий день завжди приносить нові виклики, ну, а наша команда завжди готова прийняти бій, адже відсиджуватися на лавці запасних ми просто не вміємо. Ми за активні дії, швидкі й правильні рішення та надійний сервіс для кожного.

Оставить заявку в один клик

Нова перепона на шляху
Бунт на кораблях HMM

Добавить комментарий