Our Blog

Що впало — те пропало?

Днями вийшло досить шокуюче нове дослідження компанії Ocean Insights, згідно з яким, більше однієї третини всіх контейнерів, відвантажених в світі в грудні 2020 року, перекидалися в портах перевалки.
Щомісячний аналіз кількості перекинутих контейнерів в 20 найбільших світових портах показав, що в минулому місяці середній світовий показник виріс до 37%, а в деяких хабах показники були набагато вище.
З 20 найбільших портів, в Ocean Insights збирають дані, в 75% спостерігався ріст перекидання вантажів в грудні в порівнянні з листопадом 2020 року.
Великі перевалочні порти, такі як Порт Кланг в Малайзії і Коломбо в Шрі-Ланці, зафіксували перекидання більше 50% вантажів. При цьому найбільший в світ перевалочний хаб в Сінгапурі і провідні порти, такі як Шанхай і Пусан, перейшли на новий рівень: більше третини їх контейнерів були перекинуті в минулому місяці.
Протягом листопада в корейському порту Пусані, спостерігалося зниження перекидання на 4%, це пов’язано з тим, що були встановили додаткові навантажувачі для задоволення зростаючого попиту. Проте, в грудні кількість перекинутих контейнерів збільшилась на 3%.
Це вказує на те, що обсяги вантажів все ще ростуть, в той час як додаткові навантажувальні потужності, задіяні для задоволення підвищеного попиту, не мають великого ефекту.
У деяких світових перевалочних хабах другого рівня картина була повністю неоднозначною: в Джоя-Тауро і Картахені коефіцієнт перекидання склав 62% і 56% відповідно, а в Салалі — 22%.
Природно, що подібна тенденція позначилася на лінійних компаніях, у більшості перевізників спостерігалося зростання перекидання контейнерів, але слід зазначити, що, не дивлячись на це, сервісу 2M (Maersk і MSC) вдається  поки стримати зростання перекидання вантажів з місяця в місяць. А саме в обох зафіксований такий же рівень перекидання в грудні, як і в попередньому місяці, в той час  дочірня компанія Maersk Hamburg Süd фактично скоротила перекидання на 1%.
У інших перевізників справи йдуть гірше: CMA CGM збільшила відсоток перекидання контейнерів з 48% в листопаді до 51% в грудні; у ONE виріс з 45% в листопаді до 50% в грудні; рівень перекидання у HMM підскочив з 23% в листопаді до 46% в грудні.
В цілому перекинуті контейнера на терміналі, це не так катастрофічно як контейнер втрачений в морі. Хоча подібні ситуації, можуть відгукнутися одержувачу, адже всі ми знаємо як лінійні компанії люблять перекладати відповідальність за пошкодження контейнерне обладнання, втім не тільки це може стати проблемою після того як вантаж в контейнері гарненько струснули.
На жаль, багато відправників та одержувачів все ще намагаються заощадити на страховці. Сподіваюся ця стаття допоможе Вам поглянути на необхідність страхування по іншому, адже зі статистикою сперечатися складно. Ми часто говоримо клієнтам, вчитися на чужих помилках, бо вони безкоштовні. Адже досвід безцінний! А наша команда менеджерів завжди на зв’язку, готова проконсультувати Вас і допомогти вийти переможцем з будь-якої ситуації.

Оставить заявку в один клик

Ринок Китайських товарів, може стати новою Атлантидою
Линейные компании на пути декорбонизации

Добавить комментарий