Our Blog

Проект Laurentia, не увінчався успіхом

Амбітним планам будівництва контейнерного терміналу на суму 775 млн канадских доларів (624 млн доларів США) в Квебеку, здається не судилося втілитися в реальність.
Екологічна експертиза, проведена федеральним урядом Канади, заблокувала проект Laurentia, залишивши владі Квебеку шукати інші шляхи для розвитку потенціалу порту.
У співпраці з канадським національним і термінальним оператором Hutchison Ports адміністрація порту Квебека (QPA) планувала будівництво об’єкта на 700 000 TEU, здатного обробляти контейнеровози водотоннажністю до 13 000 TEU.
Це вигідно відрізняло б порт Квебека від Монреаля, де обмеження по осаді суден  трохи більше 5000 TEU. Судноплавні лінії здебільшого змушені ставити на кільце суда на 4500 TEU для обслуговування порту.
План Квебека передбачав розширення причалу, будівництво нового причалу і утримуючої дамби, яка дозволила б забудувати територію площею 17 га з доступом для залізничного та автомобільного транспорту. Розвантаження контейнерів в Квебеку означала б скорочення часу доставки у внутрішні райони Канади і на Середньому Заході США.
Агентство по оцінці впливу Канади (Impact Assessment Agency of Canada), яке провело екологічну експертизу проекту Laurentia, прийшло до висновку, що він, ймовірно, викличе серйозні несприятливі екологічні наслідки для риб і їх місця існування, якості повітря і здоров’я людини.
QPA висловила розчарування з приводу висновку агенства: «На жаль, ми не змогли узгодити різні думки всіх експертів Міністерства рибальства і океанів Канади та Агентства по оцінці впливу», — йдеться в повідомленні.
«Після 115 проведених досліджень ми як і раніше переконані, що існують рішення для проблем, пов’язаних з водними ресурсами, і що Laurentia була б дуже хорошим проектом як для економіки, так і для навколишнього середовища».
Урядовий орган не став розглядати можливість подачі нової заяви. А QPA в свою чергу не бачить особливого сенсу продовжувати розробку проекту.
«Проект Laurentia завершений, — підтвердив Хьюг Періс, старший менеджер проекту Laurentia. — Порт Квебек повинен ретельно проаналізувати рішення протягом наступних декількох місяців».
Вердикт Оттави з приводу будівництва Laurentia був довгоочікуваною новиною в порту Монреаля, де керівництво порту було стурбоване конкуренцією з боку, розташованого нижче по річці Квебека.
У березні Монреаль отримав сертифікат екологічної чистоти для свого нового проекту, контейнерного терміналу Contrecoeur, тому він може розпочати реалізацію планів по спорудженню об’єкту на 1,15 млн TEU, приблизно в 40 км нижче за течією від міста.
Тема розвитку вельми цікава і завжди актуальна для будь-якого бізнесу. У 21 столітті — столітті конкуренції, компанії як акули змушені завжди бути в русі. Адже варто акулі зупиниться, вона тут же каменем піде на дно. Такий закон діє і в світі бізнесу. Великі поглинають маленький, ті хто стоїть на місці швидко залишаються за бортом. Компетентний персонал, розуміння ринку, і мінімізація витрат компанії — є основними кроками до розвитку компанії. Не залишайтесь за бортом, дайте можливість Вашій компанії існувати і рухатися далі, отримайте консультацію від Наших менеджерів і результат не змусить Вас чекати.

Оставить заявку в один клик

Непрохані гості
Нова морська держава

Добавить комментарий