Імпортери з Північної Європи стикаються зі збільшенням скасованих судів, оскільки перевізники втрачають терпіння через роботу з перевантаженими контейнерними терміналами і все частіше скидають вантажі в інших портах.
Більш того, вантажовідправників просять взяти на себе оплату внутрішньої перевезення або репозиції в порти призначення.
Партнери 2M, Maersk і MSC повідомили своїм клієнтам, що вони будуть пропускати Гамбург на своєму кільцевому сервісі AE7 / Condor з Азії ще чотири тижні через перевантаження на терміналі Eurogate.
Згідно з даними eeSea, на сервісі 2M Азія-Північна Європа задіяно 10 суден середньою місткістю 17 916 TEU.
MSC повідомили сьогодні, що «ситуація не покращується» в Eurogate а отже, на протязі наступних чотирьох тижнів контейнера будуть завантажені в Бремерхафені.
MSC нагадали вантажовідправникам як було зазначено в інформаційному повідомленні від 1 червня, і відповідно до умов коносамента, перевезення припиниться після вивантаження вантажу в Бремерхафені приблизно в 160 км від Гамбурга, де одержувачі зможуть забрати свої контейнери після сплати місцевих зборів.
Перевізник додав, що він «не може прийняти на себе відповідальність в зв’язку з будь-якою затримкою, викликаною таким чином».
Maersk пояснили провину за скасовані судозаходи в Гамбург «високою щільністю верфей і виключно довгим часом очікування судів» та прийняттям «особливих заходів для підвищення надійності графіка».
У лінії не повідомляють чи буде вони також вважати, що перевезення закінчене після розвантаження контейнерів в Бремерхафені.
Лінійні оператори уважно стежать за проблемами перевантаженості в Північній Європі, при цьому окремі лінії мають власні переваги щодо того, в який порт приймати вантажі, а в який ні.
Зміни розкладу в Північній Європі були так само необхідні для злагодженої роботи двох партнерів. Адже при спільному використанні судів, останнє слово залишається за оператором судна. Це призводить до того, що в останній момент приймаються рішення пропустити порт, а офіси партнерів часто не отримують своєчасних оновлень розкладу.
Цього літа ситуація може стати гірше.
«Я не зовсім розумію, що ми будемо робити, коли почнеться пік сезону, оскільки для нас не так багато варіантів щодо неперевантажених портів, які можуть обробляти контейнера» — сказав представник одного з перевізників.
Дійсно, згідно з останнім оновленням робочого статусу терміналів HMM, єдиним контейнерним портом в графіку Північної Європи без «серйозних проблем з причалом» був Антверпен, хоча бельгійський порт все ж відчував «невеликі проблеми» з перевантаженням ящиків на своїй контейнерному майданчику.
Подібна тенденція трохи бентежить. Спочатку суда почали пропускати Янтянь, зараз Гамбург. Будемо сподіватися що ряди настільки перевантажених портів більше ніхто наповнить. Останнім часом доставка вантажу все більше нагадує проходження смуги перешкод або біг на довгу дистанцію в якому потрібна не мала підготовка і витримка. Як казав цар Соломон: «Все проходить і це пройде». Немає сумнівів в тому, що в світі логістики вже незабаром прийде в норму, ну а поки ми чекаємо настання білої смуги, з радістю допоможемо пережити вам і темні часи. Залишайте заявки на сайті, телефонуйте або пишіть. Ми завжди раді Вашим зверненням.
Оставить заявку в один клик