Our Blog

Нова хвиля

Перевізники, які зіткнулися зі зростаючими заторами, низькою продуктивністю портів і зростаючим відставанням від графіка в південному Китаї, були змушені видалити судозаходы з деяких портів та ввести фрахтові надбавки.  Наприклад: Ocean Network Express (ONE), додали надбавку в  розмірі 1000 доларів за рефрижератора в/з порту Янтянь.
ONE та Maersk пропускають заходи до Янтяню, щоб зберегти графік, оскільки затори й затримки в Європі, США та Азії збільшуються, а регіон дельти Перлової річки викликає особливе занепокоєння.
Найбільші торговельні порти Янтянь, Шеко, Чіван і Наньша, заборонили судам заходити в порти без попереднього резервування.
Лінії скорочують час запуску експортних вантажів в порти з семи до трьох днів з розрахункового часу прибуття судна.
Maersk очікує, що ситуація погіршиться, враховуючи, що деякі термінали працюють приблизно на 30% від нормальної продуктивності.
ONE пояснили, надбавка в розмірі 1000 доларів за рефконтейнер, який прибуває в Янтянь, полягала в тому, щоб «покрити додаткові витрати, пов’язані з несподіваною, але необхідною організацією поставок, наприклад, на додаткові модулі, збори за моніторинг і т.д.» .
Перевізники звинувачують у запровадженні надбавок низьку продуктивність в Янтяне та заохочує вантажовідправників шукати альтернативні порти для термінових і рефрижераторних вантажів.
Тим часом, гонконгська газета South China Morning Post повідомляє, що «оператори більшості портів в Шеньчжені і Гуанчжоу, включаючи Янтянь, Шеко й Наньша, планують зберегти суворі заходи дезінфекції та карантину принаймні до наступного тижня».
Ці заходи ще більше затримають вантажні операції та приведуть до ще більшого підвищення фрахтових ставок. Очікується, що вони сягнуть рекордного рівня в другій половині року.
Наступного тижня морські перевізники планують ще більше підвищити ставки, при цьому ставки Freight All Kinds (FAK) з Азії в Північну Європу наблизяться до 20 000 доларів за 40 футів.
Британські колеги сьогодні повідомили, що зростання ставок призвело до того, що багато замовлень з Китаю були скасовані, пояснивши, що це чинить серйозний впл ив на роздрібну торгівлю.
Основним фактором значного підвищення ставок  практично по всіх торгових маршрутах є криза Covid в портах південного Китаю, особливо в Янтянь, де, як повідомляють, на цьому тижні на стоянці очікує близько 40 суден.
«Блокування в Янтіане матиме набагато більший вплив на потоки товарів в транстихоокеанське регіоні, ніж блокування Суецького каналу», — сказав Джон Монро з компанії Jon Monroe Consulting.
Здавалося ми ось-ось прокинемося в постковідном світі, але здається у вірусу інші плани. З досвіду минулого року можна сказати, що безвихідних ситуацій не буває, не дивлячись на пандемію доставка вантажів по всьому світу не зупинилася, але стала більш дорожчою і складною. Сьогодні немає місця зволікання й довгим розмірковуванням, кожна хвилина на рахунку. Приказка «Час-гроші» не була ніколи так актуальна як зараз. Довірте справу професіоналам, і будьте впевнені, що Ваш вантаж буде доставлений без додаткових витрат і проблем. 
На лаві запасних
Новини з М'янми

Добавить комментарий