Дочірня компанія DP World, P&O Maritime Logistics, збирається запустити перший судноплавний сервіс, що сполучає Каспійське море з глобальним ланцюжком поставок контейнерів.
Ринки Каспійського моря, що не має виходу до моря, обслуговуються автомобільним і залізничним транспортом, але P & O Maritime Logistics має намір поставити своє багатоцільове судно Topaz Chu (MCV) на лінію, що сполучає глибоководний порт Яримджа в Туреччині, недалеко від Стамбула, з казахстанським портом Актау й туркменський порт Туркменбаші через внутрішні водні шляхи Росії.
«Судна типу Multi Carrying Vessels ідеально підходять для плавання по російським річкам. Так само очікується, що як мінімум ще два судна, які будуть переобладнані та класифіковані для перевезення контейнерів в найближчі місяці», — сказали в компанії.
P&O Maritime Logistics планує перевозити в основному товари в контейнерах, такі як промислове обладнання, будівельні матеріали, текстиль, косметика, побутова техніка та мармур, а також надаватиме послуги з перевезення навалювальних і проектних вантажів.
«Компанія P&O Maritime Logistics була обрана через здатність перевозити як насипні, так і контейнерні вантажі, що відповідає типу товарів, що рухаються по цьому маршруту».
«Оскільки на наземний транспорт припадає 95% загальних викидів вуглецю в транспортному секторі, новий сервіс ріка-море є більш економічним і екологічно чистим».
«Ми можемо скоротити викиди вуглецю на 17%, та заощадити клієнтам в середньому 10-20% вартості транспортування в порівнянні з автомобільними перевезеннями. А також доставляти вантаж до пункту призначення на 15% швидше, ніж по залізниці, що дасть нашим клієнтам ряд переваг».
Каспійський експорт й імпорт будуть перевалювати на терміналі DP World в Яримджа.
Кріс Адамс, виконавчий директор DP World Yarımca, сказав: «Нова лінія Туреччина-Каспій, робить переміщення товарів більш упорядкованим і менш дорогим. Завдяки нашому знанню торгових мереж між цими країнами, ми прагнемо допомогти нашим клієнтам бути більш конкурентоспроможними на ринку.
«В умовах бурхливого зростання торгівлі між цими регіонами відкриття нового морського шляху, безсумнівно, стане полегшенням для фірм, що працюють на цих ринках», — додав він.
Новий сервіс і нова судноплавна лінія — це завжди добре, а новий сервіс в Каспійському морі, це чудово. Адже українські імпортери та експортери все частіше працюють з ринками Центральної Азії. Тепер наша компанія зможе запропонувати Вам ще більше альтернативних варіантів швидкої, безпечної та своєчасної доставки вантажу. Спробуйте щось нове, спробуйте перевезення з УКРЕКСІМТРАНС, та будьте впевнені, що Ви зробили правильний вибір.
Оставить заявку в один клик