Our Blog

Порт Піпавав закривається

Циклон Тауктае змусив закритися індійський порт Піпавав, що збільшило навантаження на судноплавні мережі країни.
APM Terminals Pipavav, оголосили про форс-мажор і призупинили роботу до 1 червня після того, як минулого тижня циклон Тауктае обвалився на узбережжя Гуджарату на північному заході Індії.
При швидкості вітру до 185 км / год циклон класифікується як «надзвичайно суворий». Тауктае є одним з найсильніших циклонів Аравійського моря, що вирував в  Індії за останнє десятиліття.
Портова інфраструктура Піпавав не понесла серйозних збитків, але було «порушено» його енергопостачання.
Закриття порту спонукало експедиторів готуватися до подальших збоїв при транспортуванні вантажів.
Санджай Бхатія, співзасновник і генеральний директор Freightwalla, сказав: «Суднам тепер доведеться змінити свій маршрут і, швидше за все, вивантажувати контейнери в інших найближчих портах, наприклад, в Нхава-Шева [Мумбаї]. Очікується, що це призведе до каскадного ефект на судноплавні компанії, імпортерів і експортерів.
«Ланцюжки поставок похитнулися через другу хвилю [Covid-19], і це ще більше погіршує ситуацію, не враховуючи й без того високий тиск через зростання цін та затримок з поставками.
«Це також може стати тягарем для інших портів, які мають зіткнутися з непередбаченими імпортними вантажопотіками, в той час як експортери, які планують відправляти вантажі через Піпавав, можуть тимчасово припинити поставки через додаткові витрати».
Ракеш Пандіт, генеральний директор Conbox Logistics, сказав, що в портах Мундра й Нхава-Шева вже відбуваються зміни розкладу. Він пояснив: «Деякі судна спізнюються, а деякі прибувають раніше, що дуже засмучує імпортерів та експортерів, які вже й так страждають через високі ставки фрахту».
«Вантажовідправникам рекомендується планувати поставки принаймні за три-чотири тижні».
Тим часом, циклон вплинув і на прагнення Індії захопити більше перевалочних вантажів. Згідно The Hindu Business Line, Тауктае вдарив по будівництву перевантажувального терміналу в Віжіньяме, штат Керала. Найбільший приватний портовий оператор Індії, Adani Port’s зіткнувся з ще однією невдачею, після декількох затримок з моменту надання порту в концесію в 2015 році.
Термінал будується, щоб зменшити залежність Індії від порту Коломбо в Шрі-Ланці, великого перевалочного вузла в Південній Азії, але, за повідомленнями ЗМІ, Віжінджам не буде завершеним до 2024 року, а це означає, що він втратить «перевагу ранньої пташки», тому що Першим, ймовірно, відкриється новенький термінал Коломбо.
В зв’язку з такою складною ситуацією в Індії, радимо не зволікати  зі своїми відправками, бо ви можете залишитись без місця на судні чи отримати ненайкращу ставку на морський фрахт.  Бажаєте уникнути таких проблем? Тоді просто залиште заявку на нашому сайті.

Оставить заявку в один клик

Напруга в світі контейнерних перевезень
Відкрито новий сервіс Туреччина - Каспій

Добавить комментарий