Морська адміністрація порту Чіттагонг, Бангладеш почала суворого контролювати дотримання вимог щодо визначення маси брутто контейнерів (VGM) на тлі зростання кількості інцидентів в порту Чіттагонг і за некоректної подачі інформації.
Всім зацікавленим особам нагадали про необхідність дотримуватися вимог VGM відповідно до конвенції SOLAS, а офіцерів державного портового контролю попросили перевіряти вагу контейнерів при навантаженні на судно.
У серпні минулого року судну OEL Hind на 1700 TEU, що перевозив 1 200 контейнерів, довелося три дні чекати біля свого причалу, поки штабелі контейнерів були переставлені, через те, що, навантажувальні списки були складені виходячи з невірний даних про вагу контейнерів.
Інцидент подібного роду був не першим в Читтагонзі.
Відповідно до правил VGM капітану судна і керуючому терміналом повинні бути надані дані про вагу контейнера перед вантаженням контейнерів на судно. Але відправники рідко дотримуються цього правила, так як багато контейнери прибувають в пункт навантаження в останній момент, а це означає, що ящики не можуть бути завантажені на судна запланованим способом, це призводить нерівномірному навантаженні на судні і порушення балансу.
Капітан порту Гіашуддін Ахмед сказав, що після серпневого інциденту його офіс нагадав вантажовідправникам про необхідність дотримуватися правил VGM.
«Але ми помітили, що ніхто не звернув на нас уваги», — сказав він.
Капітан Ахмед сказав, що тепер вантажовідправником необхідно надавати сертифікати про зважуванні контейнери. Далі керівництво порту має перевірити, чи відповідає вага контейнерів, що надходять в порт, вказаною в сертифікатах.
Після чого капітан судна зможе отримати список контейнерів з належним описом набагато раніше, ніж зазвичай, що дозволить скласти належні плани укладання ящиків.
Недотримання вимог VGM вже стало причиною декількох нещасних в порту Чіттагонга
«Невраховані відхилення в масі брутто контейнера можуть привести до обвалення штабелів, втрати контейнерів і пошкодження суден, вантажу та навколишнього середовища», — сказав Ахмед, що також призведе до економічних втрат і порушення ланцюжка поставок.
«Якщо такі інциденти … відбуватимуться через недотримання вимог VGM, порти Бангладеш можуть бути занесені в чорний список ІМО», — попередив він.
Про важливість VGM, можна говорити нескінченно багато, в кожном порту набереться десяток історій про нещасні випадки або виникаючі проблеми через неправильно поданої інформації. При подачі некоректного ваги, Ви не просто піддаєте себе можливості отримати штраф, але втратити свій вантаж безповоротно.
Навіть досвідчені відправники іноді подають некоректну інформацію про вагу, в силу завантаженості і людського фактора. І це нормально! Щоб бути впевненим, що все зроблено правильно, наші клієнти в обов’язковому порядку надсилають документи на перевірку, над кожною відправкою працює ціла команда наших співробітників, отримані документи проходять кілька етапів перевірки, що дає клієнтам упевненість, в правильності дотримання всіх процедур. Іноді навіть багаторічний досвід не рятує від помилок, а ось ціла команда фахівців УКРЕКСІМТРАНС цілком.
Оставить заявку в один клик