Our Blog

Казочка с добрим закінченням

Добре те, що добре закінчується. Ось і підійшла історія «одного рожевого контейнера», якій присвячено кілька публікацій на нашому сайті, до свого логічного завершення. Нагадаємо, ONE Apus місткістю 14 000 TEU, який в листопаді зазнав катастрофічної аварії, в результаті чого було втрачено понад 1800 контейнерів за бортом і тисячі інших були пошкоджені, може відновити свій рейс до західного узбережжя США вже в середині цього місяця.
Японський перевізник повідомив, що до кінця минулого тижня 940 контейнерів були зняті з судна в японському порту Кобе, додавши, що за останніми оцінками ONE Apus повинен вийти з порту в Кобе приблизно 15 березня. Якщо цього вдасться досягти, передбачувана дата прибуття в Лонг-Біч приблизно 30 березня, дати поки названі без гарантії і можуть змінюватися. Інформація про стоянку, вихід судно з порту Кобе і дату прибуття в США буде відображена в прибережному графіку, як тільки стане остаточною.
Передбачувана дата відправлення судна і відновлення рейсу означає, що перспектива оголошення загальної аварії знизилася ще більше.
ONE повідомили, що багато хто з ящиків, які спочатку перевозило судно, відновлять свій шлях.
План ONE полягає в тому, щоб завантажити якомога більше контейнерів, які раніше перевозилися на ONE Apus.
Але ймовірніше за все, що деякі контейнери, які спочатку перевозяться на ONE Apus, доведеться перевозити на інших судах через обмеження безпеки чи експлуатаційних обмежень.
Тим часом, на японському узбережжі, в Йокогамі, Maersk Line повідомили, що почалися портові операції на судні Maersk Eindhoven, що втратило близько 260 контейнерів на шляху з Сяминь в Лос-Анджелес в минулому місяці через відмову двигуна під час поганої погоди.
За словами перевізника, вантажні операції з судном на території порту APM Terminals можуть бути завершені до 5 березня, згідно з «краще сценарієм», і, як очікується, незабаром після цього судно відновить свій рейс, в залежності від дозволу адміністрації порту.
«Після того, як контейнери будуть вивантажені з пошкоджених відсіків, фахівці оцінять необхідність будь-якого додаткового ремонту.
Хоча ситуація як і раніше нестабільна, ми натхнені досягнутим прогресом і припускаємо, що відхід судна буде 5-10 березня, якщо все піде добре. Ми працюємо з APM Terminals Pier 400 в Лос-Анджелесі, щоб прискорити стоянку і вантажні операції після прибуття туди судна»- повідомили Maersk.
Історії бувають різні, ми раді, що у цих історій хороший фінал, якщо його можна назвати таким. Звичайно радує той факт, що під час лих ні на одному з судів не було людський жертв, і в цілому контейнеровози залишилися на плаву, втративши лише частину вантажу. Але все ж власникам, загублених контейнерів не позаздриш. Навряд чи хтось би хотів стати героєм такої драми. Ось тільки який від подібних випадків в житті ніхто не застрахований … або все ж застрахований? Вирішувати Вам яку роль вибрати для себе. Ми кожен день дбаємо про своїх клієнтів, не допускаючи драму і проблеми в їх життя, подбайте про себе і Ви, станьте партнером «УКРЕКСІМТРАНС», та захистіть своє життя від неприємностей.

Оставить заявку в один клик

Бангладеш суворо каратиме за недотримання правил VGM
Судноплавні компанії призупиняють букінги в М'янму.

Добавить комментарий