Our Blog

Компанії ONE та Yang Ming представили нові сервіси на внутріазіацком ринку

Зростаючий попит і бум фрахтових ставок на внутріазіатські перевезення спонукали лінійні судноплавні компанії перестати покладатися на мережу перевантажених комерційних фідерів й запустити спеціалізовані сервіси.
ONE та Yang Ming об’єдналися з регіональними перевізниками Korea Marine Transport й SITC Container Lines, щоб забезпечити щотижневі перевезення між Південною Кореєю, центральним / південним Китаєм і Південно-Східною Азією.
Новий сервіс Korea-China-Straits (KCS) судноплавної лінії ONE, та сервіс Korea-China-South-east Asia Express (KCX) лінії Yang Ming, предбачає, що кожен з чотирьох перевізників розгорне по одному судну номінальною місткістю 2,500-2,800 TEU.
Ротація маршруту, яка почнеться в суботу, 30 жовтня, буде наступною: Пусан-Шанхай-Сямень-Сінгапур-Порт Келанг-Пасір Гуданг-гавкотом Чабанг-Шеко-Пусан. Передбачається, що час проходження даної петлі буде займати 28 днів.
Представник компанії Yang Ming сказав, що послуга була запущена через високий попит на грузоперевезення на Північно-Східної та Південно-Східною Азією, а також в рамках нового співробітництва, в Регіональному всеосяжному партнерстві, Азіатсько-Тихоокеанської угоди про вільну торгівлю, підписану в листопаді 2020 року.
«Сервіс KCX не тільки скоротить час транзиту між Центральним Китаєм й Сінгапуром / Малайзією, але й зміцнить мережу послуг, що сполучає Північно-Східну Азію та членів Асоціації держав Південно-Східної Азії (АСЕАН)», — доповіли в компанії Yang Ming.
ONE, тим часом, заявили, що: «Унікальним в даному сервісі є то, що тепер клієнти можуть скористатися доставкою з Пасір Гуданг в Гавкотом Чабанг».
За останні 12 місяців внутріазіатські фрахтові ставки потроїлися на деяких лініях через високий попит, при цьому пропускна здатність по багатьом маршрутам була оцінена місцевими експедиторами як «надзвичайно низька».
Дійсно, що розташована в Таїланді фидерна й внутрішня контейнерна лінія Regional Container Line (RCL) повідомила про рекордні проміжні результати: чистий прибуток за перші шість місяців цього року склав 198 млн доларів у порівнянні з 7 млн ​​доларів за той же період 2020 року.
RCL пояснила свій високий результат за перше півріччя «сплеском попиту на товари тривалого користування та медичне приладдя», який в поєднанні з завантаженістю портів лише погіршує ситуацію на логістичному ринку.
Середня ставка перевізника за TEU збільшилася на 76% у другому кварталі в порівнянні з тим же періодом минулого року. Такий показник по праву можна назвати приголомшливим.
Наявність нового сервісу, дає експедиторам більше місця для маневрів — чим більше варіантів, тим простіше запропонувати клієнту той самий спосіб доставки, який його влаштує, ось тільки цього недостатньо для глобального вирішення проблем, з якими довелося зіткнутися логістичного світу та всім його учасникам. 
Зрозуміло, ща за останній рік ми адаптувалися до нових реалій, та розробили ефективні інструменти роботи, але варто відзначити, що для кожного замовлення, для кожного клієнта від найменшого до найбільшого, ми докладаємо багато зусиль, щоб кожен отримував сервіс високого рівня й залишився задоволеним якістю нашої роботи.

Оставить заявку в один клик

Проти течії
Новий шлях індійських вантажовідправників

Добавить комментарий