Our Blog

Бунт на кораблях HMM

Більше половини моряків південнокорейської судноплавної лінії HMM, підписали заяви про звільнення після відмови керівництва задовольнити їхні вимоги з оплати праці.
Більше 90% моряків підтримали акцію в знак протесту проти небажання компанії підвищувати заробітну плату. Таке обурення співробітників HMM виникло після заморожування заробітної плати в період з 2011 по 2019 рік через поганий фінансовий результату компанії в ті роки.
Профспілка прийняла рішення продовжити переговори до 1 вересня, та зробила заяву: «Ми не хочемо, щоб наше прохання неправильно тлумачили як прохання про додаткові гроші, але наша прихильність компанії не отримала визнання».
Представники профспілки заявили, що швейцарсько-італійська авіакомпанія MSC пропонує прийняти на роботу всіх членів екіпажу, на даний момент це 317 моряків HMM які вже подали у відставку. Однак в HMM пояснили, що не дивлячись на те, що ці листи були передані профспілковим посадовим особам, як такові заяви на відставку ще не діють.
Представник HMM в свою чергу заявив: «Переговори тривають. Обидві сторони як і раніше відкриті для перемовин. Запобігання та уникнення екстремальних ситуацій, включаючи таку як страйк, є найбільш важливою причиною, через що  обидві сторони продовжують переговори, незважаючи на відмінності в їх позиціях ».
У HMM повідомили, що компанія може зазнати збитків в розмірі 580 млн доларів, якщо страйк триватиме.
Тим часом оператори терміналів в Пусані готують плани на випадок, якщо страйк вдарить по порту, особливо по терміналах, обслуговуючим THE Alliance, частиною якого є HMM.
Пусан є основним контейнерним портом Кореї та найбільшим перевалочним вузлом в Північно-Східній Азії, на який припадає 75% контейнерних перевезень Кореї. Будь-який збій в роботі HMM матиме ефект доміно для портових операцій в Пусані.
Моряки, які працюють на HMM, почали пікет на двох судах корейського перевізника в порту Пусан, в той час як їхні профспілкові лідери продовжували переговори з керівництвом.
Крім того, ще близько 450 з 600 моряків HMM зважилися на страйк, менеджмент HMM отримав ще один кадровий удар, коли 98% з 755 співробітників офісу, об’єднаних в профспілки, також вирішивши страйкувати.
Як моряки, так і офісні співробітники компанії хочуть підвищення заробітної плати на 25%.
Моряки, що входять до профспілки, відхилили пропозицію про підвищення на 8%, про надбавку в розмірі 300% від їхньої заробітної плати та про 200-відсотковому стимулі до підвищення продуктивності в 2022 році.
Переговори будуть продовжені. Голови профспілок Кім Джин Ман і Чан Чен Гим мають намір відновити діалог з президентом HMM Пе Чже Хун, щоб скоротити розрив в очікуваннях по заробітній платі.
Однак моряки, не в силах стримати своє розчарування, хочуть продовжити акцію протесту.
Щоб продемонструвати свою солідарність, до протестуючих приєдналися моряки з KMTC Line, Korea Line Corporation, SK Shipping і H-Line Shipping.
Моряки HMM також стверджують, що компанія-перевізник не дотримується часу відпочинку, передбаченого Конвенцією про працю в морському судноплавстві, й планують подати скаргу до Міністерства зайнятості та праці.
Вперше за 45 років робота HMM може бути паралізована, а разом з нею весь ланцюжок поставок, починаючи від терміналів та закінчуючи вантажоодержувачами. Будемо сподіватися, що подібного не трапиться, адже втрата буде непоправною. Здається, компанія HMM недооцінює важливість своїх співробітників, та не готова їх почути. Співробітникам південнокорейського перевізника можна лише поспівчувати. У такі моменти починаєш більше цінувати те що маєш. Важко в словах передати робочу атмосферу в якій ми знаходимося, так що б її відчули інші, але я спробую … «Сім’я» ось на що схожа наша компанія. Це допомагає нам бути згуртованими та виступати єдиним фронтом проти ліній, терміналів й перевізників, захищаючи інтереси наших клієнтів, та щоразу показувати відмінний результат в роботі.

Оставить заявку в один клик

Страйк машиністів або шантаж, що відбувається на ж / д шляхах Німеччини?
Роботи атакують MOL

Добавить комментарий