Пристрасті в М’янмі не втихають, не враховуючи поточних проблем країни, виникла нова загроза. Виробники розглядають питання про те, чи варто залишати М’янму, створюючи невизначене майбутнє для вітчизняних експедиторів.
Нагадаємо, що чотири місяці тому в М’янмі стався військовий переворот, ви можете прочитати про це в наших попередніх статтях.
Правозахисні групи заявляють, що з моменту захоплення влади, військові вбили понад 800 демонстрантів, й, оскільки громадянська непокора все ще активна, мало шансів на врегулювання ситуації найближчим часом.
Згідно зі звітом швейної групи EuroCham Myanmar, криза створила проблеми безпеки, логістики та банківської справи для всіх підприємств і співробітників.
«Запровадження воєнного стану в деяких селищах Янгона особливо вплинуло на безпеку проживаючих там працівників швейної промисловості», — пояснили EuroCham.
Деякі працівники, які втекли від березневих зіткнень, повернулися, але чверть всіх співробітників вже втратили роботу.
Європейським компаніям зараз необхідно вирішити, чи продовжувати закупівлю в М’янмі. Якщо вони цього не зроблять, заводи з великою ймовірністю закриються.
Швейний сектор навряд чи відновиться протягом багатьох років.
Рікард Інгварссон, генеральний директор Scan Global Logistics (SGL) в Азії, сказав, що, на його думку, під ризик втратити роботу піддают до 600 000 чоловік. Швейна галузь щосили намагається доставити сировину в країну й експортувати готову продукцію.
Більшість заводів вже переадресували свої замовлення в Китай, Лаос і Камбоджу, а деякі закрилися або закриваються незабаром.
«Для швейної індустрії в М’янму, поки є надія, оскільки деякі клієнти планують розмістити нові замовлення в цьому місяці. Однак в менших кількостях і при ретельному моніторингу ситуації ».
З моменту перевороту справи в М’янмі були похмурими. SGL заявили, що в лютому, березні та квітні була «ситуація, близька до повної ізоляції», перевозилося вкрай мало вантажів, за винятком деяких транскордонних вантажних перевезень по морю або повітрю через Бангкок.
Для автомобільних вантажоперевезень в більшості місць і на численних армійських контрольно-пропускних пунктах діє комендантська година з 20:00 до 4:00, тому «внутрішні перевезення повільні, неефективні й дорогі, також, частково, через подвоєння цін на паливо», — зазначає SGL .
Обмежені можливості контейнерних перевезень в світі тільки погіршили вантажні труднощі М’янми. SGL пояснили: «Ринок логістики постраждав через Covid, що призвело до дисбалансу, та нестачі обладнання».
«Цей брак обладнання в поєднанні з пятикратним, і більш, підвищенням ставок на морські перевезення створили серйозні проблеми для експорту каучуку, сільськогосподарської продукції та заморожених морепродуктів. Зараз фермери знаходяться на межі втрати наступного сезону через брак добрив, насіння й інших матеріалів».
Крім того, за словами SGL, багато судноплавних компанії виключили судозаходи в М’янму, а ті, що залишилися, «не можуть вивезти вантаж з-за громадянської непокори» й це посилюється браком обладнання.
«Майже 75% фідерних судов, що з’єднують М’янму з базовими судами, були скасовані, та більшість перевізників не приймають замовлення на рейси в США й Канаду», — заявили в компанії.
Що стосується авіаперевезень, SGL заявили, що всі основні перевізники повернулися з щотижневими рейсами, але місць практично немає.
Беручи до уваги вплив Covid, складності при контейнерних перевезеннях, і додавання військового перевороту до рівняння завдало величезної шкоди країні.
Останні новини з М’янми, змушують бігти мурашки по тілу. Не хочеться думати про те, що в 21 столітті є місце війнам, переворотів, смерті та безробіттю. Ми сподіваємося на те, що незабаром в М’янмі настане мирне життя, разом з економічним зростанням і стабільною політичної обстановкою. Ну, а поки країна боротися за життя й продовжує експортувати та імпортувати товари, ми продовжуємо робити це можливим. Організація логістичного процесу в таких складних умовах, це вищий показник професіоналізму. Якщо Вам необхідно доставити вантаж з/в будь-яку точку світу, сміливо залишайте заявку на сайті.
Оставить заявку в один клик