Our Blog

Напруга в світі контейнерних перевезень

         Cвіт контейнерах перевезень знову втрачає баланс і рівновагу. Проблеми з розкладом, затори в пору, черги судів на рейді, бланк сейлінг і переповнені контейнерами термінали, ось як йдуть справи на сьогоднішній день. Здавалося б, все тільки почало налагоджуватись, а контейнерний світ знову лихоманить.
         Міжнародний контейнерний термінал Янтян (YICT), компанії Hutchison в Шеньчжені знову повідомив про серйозні заторі, через що порт вчора ввечері припинив прийом навантажених експортних контейнерів.
         Через все більш серйозних затримок в розкладі судів, контейнерний майданчик зараз дуже завантажений, це серйозно впливає на ефективність роботи терміналу. Імпорт і переміщення порожніх контейнерів триватимуть в звичайному режимі, а експортні контейнери, будуть прийматися тільки протягом чотирьох днів з розрахункового часу прибуття судна.
         Такий графік роботи термінал планує зберегти до 3 червня. Так само на цьому тижні в Янтянь було зареєстровано кілька випадків захворювання Covid-19, в результаті чого на трьох з 20 причалів порту було припинено роботу. На пристані порту виник серйозний затор, машини, які в’їжджають в порт для розвантаження контейнерів, вишикувалися в лінію, що веде до пристані. Час операції по поверненню контейнерів сильно збільшилася, й це певною мірою впливає на стоянку, навантаження та розвантаження суден.
         Слід зазначити, що припинення експорту  може викликати серйозні проблеми з місцями й обладнанням не тільки в порту Янтян, але й для порту Шеко, оскільки вантажовідправники неминуче намагатимуться перебронювати та перенаправити свої вантажі. Вантажовідправникам та вантажоодержувачам, у яких заплановані важливі замовлення з Південного Китаю протягом наступних двох тижнів, варто почати розгляд варіантів авіаперевезень.
         Ми очікуємо, що ситуація яка склалась вплине на ставки морського та авіа фрахту. Вантажовідправникам і вантажоодержувачам варто очікувати додаткових витрат на автотранспортні послуги в розмірі від 500 до 1000 доларів та штрафи за зміну маршруту.
         У свою чергу Янтяне очікують бланк сейлінги. І не дарма, адже Японський перевізник ONE вже повідомив, що The Alliance скасує три рейси на маршрутах FE2 і FE3 з виходом з Азії в кінці травня й початку червня «через прикрі затримки з розкладом».
         У портах Північної Америки все  ще триває імпортний «БУМ». Минулого місяця з Азії в порти США прибуло 1,57 млн ​​TEU, що є максимальним показником за всю історію спостережень, нагадаємо, що зростання імпорту зберігається вже протягом десяти місяців й здається не планує зменшувати оберти.
         Всі термінали західного узбережжя надзвичайно завантажені через різке зростання обсягів імпорту, та, згідно з поточними прогнозами, очікується, що перевантаження триватиме до кінця літа.
         У порту Лос-Анджелеса 10 судів стоять на якорі в очікуванні причалу, а в Лонг-Біч зареєстровано дев’ять суднів, що очікують, незважаючи на те, що обидва порти докладають значних зусиль для збільшення швидкості проходження вантажів через свої термінали.
         Ситуація із залізничними перевезеннями LAX / LGB продовжують погіршуватися через брак залізничних потужностей. Рівень завантаженості в Окленді нітрохи не краще, близько 20 суден чекають на стоянці.
         Величезні обсяги імпорту в поєднанні з нестачею робочої сили, порожнього обладнання та недостатньою пропускною спроможністю портів, є основними причинами триваючих заторів і затримок в роботі суднів.
         Незважаючи на те, що ситуація на ринку трохи погіршилася, ми впевнені, що незабаром ринок контейнерних перевезень повернеться до свого стабільного стану й злагодженої роботи. Ну, а поки  в галузі вантажоперевезень панує хаос, ми готові допомогти Вам знайти найкращий шлях доставки по кращій ціні.

Оставить заявку в один клик

Хроніка подій на X-Press Pearl
Порт Піпавав закривається

Добавить комментарий