Our Blog

Генеральне прибирання в порту Бангладеш

Бангладеш звільняє сотні контейнерів, які роками залишались недоставленими та займають цінний простір у порту та на складах Чіттагонг.
В умовах дефіциту обладнання у всьому світі митниця та портове управління Читтагонг розпочали роботу  над звільнити місця на території порту.
Кілька сотень контейнерів, завантажені гнилими та простроченими товарами, лежать в порту та в складах на прилеглих територіях. Щоб вирішити цю проблему, в Чіттагонгу вирішили провести аукціон. 
 Загалом сьогодні близько 7 379 TEU очікують на аукціон.
Транспортні агенти заявили, що останній цей крок поверне в обіг значну кількість контейнерів.
Адміністрація порта Читтагонга  (АПЧ) наділена повноваженнями продавати завантажені  контейнери через 45 днів з дати прибуття. Після закінчення строку АПЧ будуть  передавати  такі контейнери митному департаменту, який відповідає за аукціон та утилізацію гнилих або застарілих товарів.
З моменту, коли минулого року сталася пандемія Covid-19, судноплавні лінії постраждали від нестачі обладнання. Експортному ринку Бангладеш особливо заважає відсутність 40-футових контейнерів.
Судноплавні компанії намагалися подолати дефіцит, імпортуючи порожні контейнери, що спричинило ще більші витрати.
Вже сьогодні такая акція приведе до того, що морський транспорт YML отримає 163 контейнери, MSC 60, Maersk 22 та Continental Trades 19.
Мохаммад Ахсануззаман, заступник директора Transmarine Logistics, місцевий агент YML, сказав, що ініціатива утилізації довго непрацюючих / гнилих вантажів є великим полегшенням для перевізників, що працюють в Бангладеш.
«Відсутність дій вантажоодержувачів щодо доставки імпортованих вантажів шкодить не тільки перевізникам, але й ці вантажі займають цінне місце на площадках для зберігання», — сказав він.
“Деякі контейнери стоять стільки років, що з часом вони стають непридатними для використання, а це шлях до повної втрати контейнера для перевізників навіть після знищення вантажу.”
До того ж адміністрація порту Чіттагонг стурбована зростаючими обсягами небезпечного вантажу зібраному в порту. Така ситуація потенційно може призвести до подібної до тієї, коли в серпні 2020 року в порту Бейрута здетонувала  аміачна селітра, яка зберігалась там роками, в результаті вибуху 190 людей загинули та 6,5 тис. отримали поранення.
Зазвичай в порту зберігається близько 400-500 контейнерів з небезпечними вантажами, проте останнім часом обсяг значно збільшився. Інцидент в порту Бейрута спонукав владу бангладеського порту вжити заходів щодо скорочення обсягів зберігання небезпечного вантажу в порту.
Загалом Бангладеш повинен стати прикладом для інших країн та портів. Бо вміння реагувати на зміну обставин, знаходити неочевидні рішення й робити все що можливо для своїх клієнтів, це принципово важливі якості якими на сьогоднішній день повинен володіти кожен. Не залишайтеся на узбіччі ринку конкуренції, приєднуйтесь до нас, та дізнайтесь що таке реальна клієнтоорієнтованість й партнерство с професіоналами своєї справи.  

Оставить заявку в один клик

 
 
Ефект метелика
Що трапилося з Ever Given?

Добавить комментарий