На нашому сайті та на інших інформаційних ресурсах в останні півроку тільки й видніються статті, пости та повідомлення про брак обладнання й зростання фрахтових ставок. Щодня звідусіль ми чуємо про COVID-19 та його вплив на економіку. Але читаючи весь цей потік інформації складно до кінця усвідомити масштаби того, що відбувається. Як сильно це відбивається на вантажовідправниках та вантажоодержувачах. Фінансові витрати яких зростають щодня.
У п’ятницю американський виробник взуття і одягу Nike опублікував операційні показники, що охоплюють період з грудня до кінця лютого, які показали, що квартальна виручка компанії в Північній Америці знизилася на 11% в річному численні.
Це результат «брак контейнерів, затримок з транспортуванням і завантаженості портів». У свою чергу це призвело до дефіциту пропозиції на ринку. При триваючому високому попиті, пояснив фінансовий директор Nike Метт Френд.
Загальна виручка Nike в Північній Америці впала з 3,98 млрд доларів роком раніше до 3,56 млрд доларів в цьому році, що означає, що проблеми з ланцюжком поставок контейнерів призвели до зниження продажів Nike на 420 млн доларів.
Дані різних аналітиків розрізняються по цифрам, але показують в основному одні й ті ж тенденції: згідно з базою даних лайнерів eeSea, середня затримка суден в Лос-Анджелесі в січні склала 11,5 днів, збільшившись до 14,1 днів в лютому, а потім знизилася до 11,8 днів в цьому місяці. Сусідній Лонг-Біч показує себе трохи краще — середня затримка суден в січні склала 9,8 днів, а в наступному місяці вона зменшилася до 8,8 днів, але погіршилася в цьому місяці, й становить на сьогодні близько 10,8 днів.
Тим часом, доходи Nike в регіоні EMEA (- абревіатура, що позначає економічний регіон і / або ринок збуту, що включає в себе Європу (в тому числі Росію), Близький Схід і Африку.) Знизилися на такий же відсоток, хоча це було більше пов’язане з закриттям майже половини магазинів в Європі через обмеження в період локдауна.
Проте, Nike також повідомили, що завантаженість портів на західному узбережжі й брак контейнерів призвели до збільшення запасів на балансі на 15% в кінці лютого, що склало близько 6,4 млрд доларів.
В цьому відношенні Nike може виявитися в більш вигідний ситуації, ніж деякі конкуренти. Бо згідно з новим аналізом SeaIntelligence Consulting, рівень запасів в США значно знизилися на початку 2021 року що вказує на те, що «бум попиту, що спостерігався в другій половині 2020 року, був достатнім для задоволення продажів, але недостатньо для повного поповнення запасів. Багато роздрібних торговців США не можуть адекватно поповнити свої склади перед через тривалий високий споживчий попит та уповільнений ланцюжок поставок.
Генеральний директор SeaIntelligence Алан Мерфі сказав: «За останні 29 років в економіці США ніколи не було такого низького рівня роздрібних запасів у порівнянні з продажами, як в січні 2021 року».
Товарний бум в США прискорюється, а не сповільнюється. Ці події призводять до тиску на контейнерний ланцюжок поставок й передумов до зниження оборотів немає.
А значить умови жорсткої конкуренції будуть і далі панувати на логістичному ринку, лише збільшуючи напруження. За таких обставин у вантажовласників немає часу на довгi прийняття рішень, немає права на помилки в ланцюжку поставок і немає можливості сплачувати додаткові непотрібні витрати. Залишатися на плаву зараз складно таким гігантом як Nike, що вже говорити про меншi компанії. Зберегти свій бізнес і робочі місця зараз покликання кожного бізнесмена, а зробити це можна лише маючи гарну команду професіоналів і надійних партнерів. Не втрачайте час та не несіть більше непотрібні збитки, замість цього просто залиште заявку на нашому сайті.
Оставить заявку в один клик