Our Blog

Ринок чартерних контейнеровозів збожеволів

Морські перевізники стають все більш впевненими в тому, що фрахтові ставки будуть залишатися високому рівні ще кілька років. Тому продовжують фрахтовати судна на тривалий термін завищеними ставками орендної плати.
Alphaliner повідомляє, що Maersk днями відремонтувала три класичних судна Panamax на 4600 TEU по приголомшливо високій ставці в 35000 доларів в день. Варто відзначити, що останній раз контейнеровоз типу Panamax досяг такого рівня в 2005 році.
Дійсно, побудовані в 2009-2010 роках Northern Priority, Northern Promotion і Northern Precision, якими управляє компанія V Ships, що базується в Гамбурзі, щосили намагалися заробити 5000 доларів в день всього п’ять років тому. Тоді здавалося, що дні цих «робочих конячок» полічені. Адже використання судів-гігантів перевершили їх своєю економність.
Данський перевізник вже має в чартері Northern Priority на 4586 TEU, продовживши його оренду до кінця цього місяця за ставкою 10450 доларів в день. Але відтепер Maersk змушені платити втри рази більше за обслуговування, щоб судно залишалося на плаву.
Alphaliner повідомляють, що Maersk приєднався до стратегії свого партнера 2M і конкуренту MSC, погодивши чартер ще двох панамаксів — Xiamen 4253 TEU і Nagoya Tower 4252 TEU — британської компанії Zodiac Maritime, на 30 місяців з розрахунку 32 000 доларів на день.
Фрахтування Xiamen раніше досягало всього за $ 9100 в день, в той час як Maersk в минулому році орендував Nagoya Tower за $ 8950 в день.
 На ринку чартерних контейнеровозів твориться щось неймовірне. Перевізники, перебивають ціну один одного, щоб роздобути судно. Причому мета отримати судно за будь-яку ціну, вони готові ремонтувати їх протягом трьох або більше років, не дивлячись на  без того високі ставки-додав він.
Аналітичний ресурс Alphaliner заявили, що «сьогоденні ставки на фрахт контейнеровозів — це ще не межа».
Тим часом, MSC залишається самим агресивним гравцем на ринку. Активно скуповуючи всі судна на своєму шляху. Лондонський судновий маклер Braemar ACM заявив, що MSC закупили родинні судна Federmax, Perseus і Pictor,  побудовані в 2008 році на 925 TEU кожен. Так само MSC активно ведуть переговори щодо інших угод.
Подібні стратегії перевізників кажуть нам, що в скоріш за все, криза нестачі  на судна та порожнє обладнання прийде до кінця. Що не може не радувати, тільки от якою ціною ми прийдемо до вирішення цього питання.
Високі фрахтові ставки, стають новою реальністю для всіх учасників ринку, й з цим доведеться миритися протягом ще довгого періоду часу. Тому кожному вантажовідправнику та вантажоодержувачу, варто знайти ефективного й надійного партнера. Адже додаткові  витрати зараз недозволена розкіш! Ми рекомендуємо Вам уважно вивчити одержувані рахунку та не платити за помилки й некомпетентність недбайливих експедиторів. Не знаєте як це зробити? Просто залиште заявку на нашому сайті, менеджер зв’яжеться в найкоротші терміни.

Оставить заявку в один клик

Nike показали на що вони здатні
Криза нестачі водіїв переслідувати галузь автомобільних вантажоперевезень.

Добавить комментарий