Our Blog

Судноплавні компанії призупиняють букінги в М’янму.

У М’янмі (стара назва Бiрма) пройшов загальний страйк, в якому взяли участь мільйони людей. У багатьох містах країни були закриті підприємства, банки, великі торгові центри і невеликі магазини, зупинено залізничний і автобусний рух. Люди вийшли на вулиці, протестуючи проти військового перевороту, що стався першого лютого. З тих пір в країні тривають маніфестації протесту.
У зв’язку з цьому судноплавні компанії почали призупиняти букінги вантажів в М’янму.
 «Ситуація стає все більш і більш напруженою», — вважає Хапаг-Ллойд.
З експлуатаційної точки зору термінали в М’янмі майже повністю завантажені. Фідерні послуги та автомобільний транспорт — обмежені, а ряд заводів і складів працюють в неповній мірі.
Hapag-Lloyd прийняла рішення тимчасово призупинити будь-які імпортні замовлення в М’янму.
Прес-секретар Maersk заявила, що компанія уважно стежить за ситуацією, але все ще приймає букінги.
«Оперативна ситуація в портах продовжує погіршуватися, у нас обмежені складські послуги та послуги автоперевезень. Це сильно вплинуло на митне оформлення», — додала вона.
Закриття банків також вплинуло на фрахт, наприклад, CMA CGM оголосили, що тимчасово призупинили фрахтові платежі в М’янмі, натомість закликали своїх клієнтів здійснювати платежі за кордоном.
Девід Рамалінга, менеджер Scan Global Logistics в М’янмі, сказав, що порушення банківських операцій призвело до того, що експедитори і вантажовідправники не змогли зробити митні платежі, що  спричинило  затримки.
Судноплавні лінії також перестали заходити в Myanmar Industrial Port (MIP) в центрі міста і, до подальшого повідомлення, будуть заходити тільки в Тілава (MITT).
Ключовим фактором зриву вантажоперевезень стало приєднання працівників ланцюжка поставок до протестів, відомим як CDM (рух громадянської непокори).
Г-н Рамалінга сказав, що митний відділ та адміністрація порту працювали в половину своєї потужності, а робітники були змушені «входити в будівлю через чорний хід», оскільки парадний вхід заблокований протестувальниками.
За його словами, CDM торкнулося складiв, терміналiв зберігання контейнерів, і розподільних хабiв. Якісь закрилися, інші ж працюють тільки на 20% -50%.
«Через те, що багато фабрик, як і раніше, виробляють продукцію, особливо в швейному секторі, місця на складах закінчуються, так як експорт практично не вивозиться», — зазначив пан Рамалінга.
Минулого тижня Асоціація вантажного транспорту М’янми приєдналася до протестів, що призвело до затримок вантажів на терміналах в центрі Янгона, але Рамалінга повідомляє, що не весь вантажний транспорт зупинив свою діяльність.
«Найбільші оператори вантажоперевезень в країні не приєдналися до CDM», — пояснив Рамалінга. «Їх ставки вдвічі більше ніж зазвичай. Вони їдуть в порт близько 4 ранку, перш ніж їх помітять, і вони прекрасно, виконують всю роботу».
В аеропорту Янгона, ситуація не краща, більшість регулярних рейсів було скасовано, так само приземляється обмежена кількість чартерних рейсів.
Г-н Рамалінга зазначив, що як і раніше існують варіанти вантажних перевезень наземно-повітряним і наземно-морським транспортом через Бангкок, прикордонний перехід Мьяваді поки працює нормально.
Ми щодня стежимо за ситуацією М’янму, і цілодобово залишаємося на зв’язку з нашими колегами з М’янми. Це дозволяє нам надавати безперебійний сервіс для наших клієнтів, в незалежності від обставин. До слова, наша команда, вже почала розробляти альтернативні шляхи доставки вантажів з / в М’янму, бо ми без «туза в рукаві» не ми.
  Адже вміння задовольнити потреби клієнтів і знайти вихід в будь-якій ситуації і є проявом професіоналізму.

Оставить заявку в один клик

Казочка с добрим закінченням
Mayday на західному узбережжі США

Добавить комментарий