«Руки працюють, бачать очі. Пурхати як метелик, жалить як бджола» — таким був девіз великого американського боксера Мохаммеда Алі. Здається французька судноплавна лінія СМА CGM, вирішила прислухатися до сказаного і в буквальному сенсі злетіти в небо, гарненько «вжаливши» своїх конкурентів. Адже CMA CGM зміцнює свої позиції на ринку вантажних авіаперевезень. В даний момент логістичний гігант веде перемовини з CMI щодо покупки двох вантажних бувших у використанні літаків Qatar Airways A330-200.
СМА в листопаді місяці минулого року заснувала CMA CGA Air Cargo і активно взялася за розвиток нового напряму.
Логістична компанія Ceva, яка входить до складу CMA CGM GROUP, підписала контракт з Air Belgium на експлуатацію літака A330F.
Вельми цікаво, чи зможуть CMA змусити A330F працювати для перевезення генеральних вантажів. Цей літак не самий зручний для стандартних авіаперевезень — A330F більш потрібен таким компаніям як DHL . Однак літак краще, ніж нічого.
Багато експертів вважають, що старт цього проекту визначить подальшу долю CMA CGM в сфері авіаперевезень.
З чуток, початкові маршрути, швидше за все, будуть вести з Китаю в Європу.
Минулого тижня Air Belgium оголосила, що візьме на себе експлуатацію вантажних літакiв A330-200, які раніше також експлуатувалися Qatar Airways Cargo. Air Belgium заявила, що сподівається отримати ще шість вантажних літаків до кінця цього року.
Компанія Air Belgium була заснована в 2016 році Ніки Терзакіс, яка раніше працювала в ASL Airlines і TNT Airways.
Угода CMA CGM з молодою авіакомпанією пішла за запланованими але не здiснившимися інвестиціями на покупку 30% частки Groupe Dubreuil. У вересні минулого року, на суму 50 млн євро. Обидві компанії заявили, що інвестиції були викликані необхідністю Groupe Dubreuil Aéro розширити свій вантажний бізнес після різкого падіння кількості пасажирів з початку пандемії.
Groupe Dubreuil Aéro володіє двома авіакомпаніями, Air Caraïbes і French Bee, із загальним флотом із 14 далекомагістральних літаків, в тому числі восьми A350, а її вантажні авіаперевезення керуються дочірньою компанією Hi Line Cargo.
На сьогоднішній день переговори між CMA CGM і Groupe Dubreuil Aéro формально тривають, але все менше надій на позитивний результат справи.
СМА не єдина компанія яка почала розвивати авіанапрямок. Так само цей шлях почали освоювати данці, Maersk кілька місяців тому опублікував офіційне повідомлення про початок надання послуг авіадоставки.
Ця тенденція дуже цікава, цілком ймовірно, що такі компанії як MSC, COSCO, OOCL не стануть відставати від своїх конкурентів.
А як ви вважаєте — авіаперевезення стануть більш доступними і популярними? Адже на сьогоднішній день, найдешевшим способом перевезення вантажів є море. Та якщо ви сумніваєтеся в цьому, просто залиште заявку на нашому сайті і ми зможемо Вас приємно здивувати вартість, якістю сервісу і компетентністю!
Оставить заявку в один клик