Гонконг планує створити нове транспортне бюро, щоб підвищити свій статус міжнародного морського та логістичного центру.
Заява про цей крок співпадає з новиною про те, що місто випало з п’ятірки найбільших морських міст світу, згідно з річним звітом Menon Economics і DNV.
Опублікований звіт ставить Гонконг на сьому позицію, а першу п’ятірку лідерів зараз займають Сінгапур, Роттердам, Лондон, Шанхай та Токіо.
Морська політика Гонконгу наразі контролюється Бюро транспорту та житлового будівництва (THB), яке, на думку критиків, залишає галузь логістики у тіні гострої потреби міста у житлі.
Відповідно до заяви уряду, бюро буде розділено на дві частини зі створенням окремого Бюро транспорту та логістики, що вітається зацікавленими сторонами галузі з огляду на постійне зниження Гонконгу у рейтингу контейнерних портів за останні два десятиліття.
Асоціація операторів контейнерних терміналів Гонконгу заявила, що всі її члени підтримують реорганізацію. У ньому йдеться: «В останні кілька років житлові питання стали пріоритетними для спільноти Гонконгу та відібрали більшу частину ресурсів у THB».
«Поділ … дуже важливий для обох секторів, оскільки уряд може належним чином розподіляти виділені ресурси для більш ефективного вирішення поточних проблем».
Санні Хо, виконавчий директор Гонконгської ради відправників вантажу, сказав, що управління двома окремими галузями «занадто багато» для одного бюро. «Індустрія надто довго закликала до цього, але, на жаль, рішення не було через політичні міркування». “Завдання нового бюро полягає в тому, щоб покращити функції Гонконгу як центру логістики та авіаперевезень. Наприклад, необхідно переконатися, що місто буде в курсі розробок та впровадження нових технологій, інтелектуальної логістики та ланцюжків постачання, диверсифікації виробничих баз та буму електронної комерції.» — додав він.
Тим часом у логістичної спільноти Гонконгу є більш нагальні проблеми після заборони на польоти в місті через вірус Omicron, незважаючи на жорсткі правила карантину для пасажирів, що вже діють.
Обмеження, що постійно змінюються, дуже ускладнюють життя авіакомпаній, а останній семиденний карантин для вантажних перевезень, як повідомляється, створює «хаос» у розкладі рейсів.
Гері Лау, голова Гонконгської асоціації експедирування та логістики, пояснив: «Авіакомпанії суттєво скоротили свої далекомагістральні вантажні перевезення до березня через брак робочої сили. Вантажні рейси значно скорочуються, а можливості авіаперевезень є надзвичайно обмеженими, що призводить до збільшення витрат на логістику до 30–40%».
Рішучі кроки зроблені урядом по розподілу Бюро транспорту та житлового будівництва повинні значно просунути сектор логістики Гонконгу. Впевнені, що це призведе до змін у транспортному ланцюжку Дельти Перлової річки (Greater Bay Area (GBA)) вже цього року. Чого нам очікувати поки не зрозуміло, але ми ретельно стежимо за тим, що відбувається у світі логістики, саме розуміння ринку та всіх логістичних процесів допомагає нам залишатися ефективними та корисними для наших клієнтів.
Залишити заявку в один клік