Індійські експедитори спостерігають «божевільний стрибок» від морських перевезень до авіадоставки вантажів, але перевантажені перевізники як і раніше віддають перевагу більш високооплачуваним вантажам з Азії.
Ашиш Асаф, генеральний директор SA Consultants & Forwarders, сказав, що ринок морських перевезень все ще страждає від браку потужностей.
«Дорогі і непередбачувані морські перевезення підштовхнули вантажовідправників до авіаперевезень, але цей попит впливає на ціноутворення і збільшує вартість доставки товарів.
Стрибки цін, поряд зі скороченням виробничих потужностей, є регулярною особливістю кожного кварталу в постпандеміческій період » — повідомив пан Асаф.
За словами Сандри Саруп, керуючого директора Logistics Plus India, перехід з морських перевезень на авіа викликав «величезний прилив» вантажів, вчинивши тиск на транзитні вузли авіаперевізників.
«Стиковки на шляху прямування — це проблема, яка збільшує час транзиту, тому що хаби перевантажені, а пасажирські польоти не виконуються», — пояснив він. «Ми з нетерпінням чекаємо відновлення пасажирських рейсів в звичайному режимі, що безумовно повинно полегшити ситуацію».
Дійсно, інше індійські експедитори підтвердили інформацію про те, що тарифи на авіаперевезення «різко зросли» — хоча і не настільки, щоб авіакомпанії перестали віддавати пріоритет вантажних перевезень з Азії.
В даний час Азіатсько-Тихоокеанський регіон (APAC) платить більше за авіаперевезення в США і ЄС, середні ставки складають 16 і 9 доларів за кг відповідно, в той час як з Індії ставки становлять 9 доларів для США та 6 доларів для ЄС.
Таким чином, авіакомпанії вважають за краще повністю віддавати вантажні місця далекосхідному регіону, де можна отримати більше доходів.
Крім того, пропускна здатність авіатранспорту піддалася ще одному удару через велику кількості скасованих рейсів і суднозаходів. На сьогоднішній день у авіаперевізників не вистачає екіпажу і вони не можуть забезпечити подальші рейси з транзитних вузлів.
В результаті чого мінімальний транзитний час для США становить 10-12 днів, і 8-9 днів для країн ЄС.
Тим часом, нестача потужностей продовжує відкривати нові можливості для внутрішніх авіаліній. Наприклад, Віллі Боултер, комерційний директор лоукостера IndiGo, сказав, що ринок, швидше за все, «залишиться стійким» для його чартерів з вантажами в салоні до тих пір, поки не повернуться міжнародні широкофюзеляжні перевезення.
«Ми замовили чотири літаки A321, переобладнаних з пасажирських у вантажні, і перший з них буде доставлений вже на початку 2022 року. Ми з оптимізмом дивимося на попит в сегменті вантажних перевезень на індійському ринку і в світі в цілому »- повідомив містер Боултер.
УКРЕКСІМТРАНС вже більше двадцяти років на ринку вантажоперевезень, ми займаємося не тільки морськими контейнерними перевезеннями, а й авто, ж / д і авіадоставкою вантажів. Вибір способу доставки або організація мультимодальной перевезення залежить від побажань клієнта. Ми строго дотримуємось Ваших побажань, щоб максимально задовольнити всі потрібні Вашого бізнесу і зробити процес доставки вантажів максимально легким, швидким і приємним.
Оставить заявку в один клик