Our Blog

Обуренню немає меж

Оголошення про скасування чотирьох рейсів в період Золотого тижня, змусило вантажовідправників, щосили намагатися вивезти вантаж з Азії, будь-яким способом.
2M — перший альянс, який оголосив про скасовані рейси в період жовтневих свят в Китаї, та залишив вантажовідправників в підвішеному стані, з заброньованими місцями на скасованих рейсах. Змусивши їх шукати місця на переповнених судах з Азії, інших ліній.
Maersk та MSC, партнери альянсу 2M, скасували чотири запланованих петлі Азія-Північна Європа на 39-му й 40-му тижнях, тим самим забравши з маршруту близько 70 000 TEU пропускної здатності.
Згідно з повідомленням MSC, 2M анулює петлі Griffin / AE55 і Lion / AE6 в останній тиждень вересня, а в перший тиждень жовтня — петлі Albatross / AE5 і Lion / AE6.
Причина, за словами MSC, полягає в «підвищенні надійності графіка».
Експедитор з Великобританії з вантажем, заброньованим на один зі скасованих вересневих рейсів, сказав, що він був «приголомшений» подібним рішенням.
«Ми отримали повідомлення сьогодні вранці зовсім несподівано, й протягом останніх декількох годин ми намагалися з’ясувати, що відбувається зараз з нашими підтвердженими замовленнями», — сказав він.
У свою чергу MSC повідомляє, що вантажовідправники можуть «продовжувати оформляти букінг в звичайному режимі, оскільки компанія розробляє план дій в надзвичайних ситуаціях з альтернативними послугами».
Схоже, існує «певна плутанина» з альтернативними послугами, а клієнти все ще чекають відповідей.
До слова для перевізників цілком властиво пропускати рейси в період свят Золотого тижня, коли попит традиційно знижується після основного пікового сезону, проте в цьому році кількість замовлень могла б заповнити всі судна аж до жовтня.
Сьогодні Maersk так само оголосили про зміну кількості рейсів.
«Недавня безпрецедентна ситуація з серйозною перевантаженням портів у всьому світі призвела до накопичення затримок для декількох рейсах в мережі Азія — Північна Європа», — заявили в Maersk.
«Ця ситуація зумовлена ​​поєднанням швидко зростаючого попиту та заходів по боротьбі з пандемією. Ці накопичені затримки в даний час викликають прогалини в розкладі й привели до того, що кілька судовиходов з Азії змістилися більш ніж на сім днів », — додали в представництві перевізника.
Не дивлячись на те що розклад, на багатьох торгових маршрутах зазнає зміщення, а для вирішення подібної проблеми застосовують систему з пропуском суднозаходів, серед експедиторських компаній гуляє думка, що подібне рішення альянсу 2М більше пов’язані з тим, щоб спотові ставки й попит залишалися високими, а не з метою підняття надійності розкладу.
Як говориться, не спійманий не злодій. Та й в цілому, замість того, щоб шукати винних наша команда докладає максимум зусиль, щоб запропонувати клієнтам всі можливі варіанти для своєчасного відправлення вантажів з Китаю в Україну. Турбота про кожного клієнта наш головний пріоритет.

Оставить заявку в один клик

CMA CGM інвестує в Brittany Ferries, щоб підтримати співвітчизника
CMA CGM і AD Ports побудують новий термінал в порту Халіфа

Добавить комментарий