Our Blog

Виживе найсильніший

Морські перевізники стають все більш винахідливими, вводячи величезні доплати, понад і без того високих ставок фрахту.
Днями на столи вантажовідправників приземлився черговий лист щастя від лінії Hapag-Lloyd. Лінія ввела «надбавку на додану вартість» в розмірі 5000 доларів за 40 футовий контейнер, на Тихоокеанському напрямку, за винятком маршрутів Китаю — США і Китай — Канада.
Перевізник повідомив клієнтам, що це пов’язано з «надзвичайним попитом з боку Китаю і виникаючими через це операційними проблемами в транспортному ланцюжку».
Hapag-Lloyd заявили, що надбавка буде введена з 15 серпня і «замінить інші спеціальні надбавки, такі як SGF» (збір за гарантію відвантаження), який, становить 1000 доларів за 40 футовий контейнер.
«Це, звичайно, обурливо», — сказав один з європейських представників NVOCC. «Але, з іншого боку хоча б чесно, Хапаг, принаймні, повідомив на заздалегіть. Інші лінії не повідомляють про таке, і ми дізнаємося про нововведення тільки тоді, коли намагаємося забронювати місця, і тоді нас ставлять перед вибором «погодитися або піти».
Дійсно, деякі перевізники, в тому числі Zim, Cosco і ONE, вже стягують з вантажовідправників Азії які експортують вантаж на західне узбережжя США понад 7000 доларів за 40 футовий контейнер, так звану “надбавку на додану вартістю” до ставки фахту.
Більш того, Джон Монро з американської компанії Jon Monroe Consulting відзначає, що ізраїльський перевізник також вводить з 6 серпня congestion surcharge (надбавка за скупчення і очікування судів на рейді в очікуванні вивантаження) в розмірі 5 000 доларів за 40-футові в портах Лос-Анджелеса і Такоми на західному узбережжі США.
Тим часом, сьогодні індекс Freightos Baltic (FBX) для Азії і західного узбережжя США фактично впав на 8% за тиждень, до 5796 доларів за 40 футів, але очевидно, що в багатьох випадках вантажовідправники платять, принаймні, удвічі більше, щоб забезпечити доставку вантажу, незважаючи на підписані контракти з судноплавними лініями.
Для Азії і Північної Європи показник FBX різко виріс на 7% на цьому тижні, до 13 221 дол. США за 40 футовій контейнер, оскільки перевізники перерозподілили потужності в інші напрямки.
В останні дні вантажовідправників скаржаться на, те що перевізники все частіше ігнорують контракти і змушують вантажовідправників приймати їх нові захмарні ставки фрахту і високі надбавки.
 «Одна справа — витісняти невеликі обсяги і клієнтів на спотовий ринок, коли він на 1000 або, 2000 доларів, вище, ніж контрактні ставки, але, коли різниця становить 10000 доларів, це може вивести деякі компанії з бізнесу, я думаю, що це неправильно», — сказав представник однієї британської експедиторської компанії.
Інший британський експедитор сказав, що два його клієнтів були змушені припинити процес букірованія на цьому тижні, оскільки вони більше не можуть імпортувати товар для свого бізнесу за прийнятною ціною.
Ситуація з вартістю фрахту стає все більш неконтрольованою, з і кожним днем ​​це завдає удар за ударом світовій економіці. Будемо сподіватися, що найближчим часом світова спільнота запровадить необхідних заходів, щоб зупинити це свавілля, а лінійні компанії зменшать своє бажання нажитися на власних клієнтів.
На нашу думку, така стратегія не найкраща, наша компанія для себе обрала інший шлях. Ми раді чути побажання і отримувати зворотний зв’язок від наших клієнтів, ми за чесність, відкритість і прозорість. Незволикай, залиш заявку на сайті на приєднуйся до нашої великої сім’ї

Оставить заявку в один клик

Ваш рейс скасовано!
Оновлення в Maersk

Добавить комментарий