Our Blog

Оновлення в Maersk

Компанія Maersk модернізує свою мережу в Західній і Центральній Азії, щоб «підвищити швидкість доставки вантажів на ринок».
Мета модернізації полягає в тому, щоб допомогти клієнтам, які страждають від величезних збоїв в ланцюжку поставок, через логістичну кризу в їх регіонах.
Оголошення від датського судноплавного оператора надійшло всього через два тижні після того, як він повідомив, що запускає два автономних сервиса на транстихоокеанскому напрямку, «щоб допомогти нормалізувати процес поставок для наших замовників».
У найближчі тижні Maersk запровадить подальше коригування мережі, яке буде реалізоване за участю чи без її партнера по альянсу 2M, MSC, оскільки компанія прагне максимально збільшити свої потужності для задоволення попиту.
Коригування мережі в Азії буде включати запуск двох нових сервісів, в той час як розклад існуючого сервісу буде оновлено, з двотижневих до щотижневих судозаходів.
Нова послуга ME4 від Maersk надасть прямий зв’язок між портом Доха, Катар і Північною Європою, що, за запевненням компанії, дозволить скоротити час транзиту до портів Північної Європи до п’яти днів, а з Джебель-Алі, ОАЕ в Західну Африку — до шести днів .
Нової сервіс лінії ME3 буде спрямований на скорочення часу доставки пакистанського експорту свіжої продукції на російський ринок.
Тим часом Maersk стверджує, що поліпшене щотижневе обслуговування сервісу F13 надасть експортерам «додаткові можливості» для експорту в Північну Індію.
Мадс Сков-Хансен, глава кластера лінійних операцій Maersk в Західній і Центральній Азії, сказав що в останній час ланцюжок поставок випробували в стані «ідеального шторму», і йому було запропоновано реорганізувати океанську мережу «для подолання цих проблем».
Бхаван Вемпаті, керівник відділу в регіоні, додав: «Завдяки нашій переробленій океанській мережі ми не тільки забезпечуємо нашим клієнтам передбачуваність і стабільність, а й підвищуємо швидкість виходу на ринок, дозволяючи їм оптимізувати свої виробництва і роботу для задоволення потреб клієнтів».
Так само Maersk заявили, що в результаті припинення обслуговування мережі ME6, перевалка в Коломбо по кільцю AE1 будуть припинена.
На жаль, незважаючи на те, що компанія Maersk модернізувала свої мережі, це не збільшать її пропускну здатність. А в разі якщо компанії буде потрібно вийти на чартерний ринок для збільшення тоннажу і розширення мережі, вона, ймовірно, побачить, що всі гідні варіанти вже або розпродані, або мають високу вартість оренди. Вийти з такої ситуації Maersk буде  не легко. Будемо сподіватися, що зміни в мережі судового гіганта, дадуть ковток свіжого повітря відправникам, покупцям і експедиторам. Ми з нетерпінням чекаємо можливості розмістити букінг для наших клієнтів, з покращеним сервісом від Maersk.

Оставить заявку в один клик

Виживе найсильніший
Непрохані гості

Добавить комментарий