З сьогоднішнього дня вступлять в силу правила, що вимагають фумігації імпортних контейнерів з 40 країн Європи, Азії, Близького Сходу та Африки для запобігання міграції копрових жуків в Австралію.
Всі контейнери з 40 зазначених країн, перерахованих Міністерством сільського господарства, водних ресурсів і навколишнього середовища Австралії (DAWE), необхідно буде обробити бромистим метилом, термообробкою або пестицидами і отримати діючий сертифікат перед тим, як вони покинуть порт.
Копрові жуки пошкоджують будь-яке зерно під час зберігання (колосових, рису, кукурудзи, олійних, бобових), а також насіння овочевих, лісових, декоративних та інших культур. Шкідник здатний знищити до 70% продукції що зберігається, місцеві посіви й економіку в цілому, якщо закріпиться в країні.
Згідно з Глобальним форуму вантажовідправників (GSF), система, яка впроваджується в даний час владою Австралії, буде виступати в якості пілотного проекту по розробці систем для запобігання поширенню багатьох інших ідентифікованих інвазивних видів.
Виконавчий директор GSF Джеймс Хукхем сказав, що прагнення боротися з загрозою, що виходить від інвазивних видів, буде рости, і що галузі необхідно буде знайти спосіб вирішити проблеми по боротьбі з розповсюдженням небажаних гостей, які потрапляють в країну на авто, літаках або судах, а також в контейнерах всіх типів.
Щорічно по всьому світу перевозиться близько 220 млн контейнерів, і можливість порушення ланцюжка поставок через необхідність фумігації ящиків може виявитися дорогою ініціативою.
Всесвітня рада судноплавства, підрахував, що витрати, пов’язані з очищенням контейнерів, можуть коштувати індустрії контейнерних перевезень до 20 мільярдів доларів на рік.
До слова не можна звинувачувати Австралію в уповільненні ланцюжка поставок і подорожчання процесу доставки, адже кожна країна вводить різні запобіжні заходи в разі загрози поширення копрових жуків. Адже будь-які заходи і обмеження краще втрати 70% продукції.
У подібній ситуації слід взяти до уваги, що нові заходи безпеки додадуть не тільки витрати на фумігацію контейнерів, а й збільшать період зберігання в порту, а також можу привести до демереджу. Логістичний ланцюжок поставок, вкрай схожий з ланцюжком доміно, одна зміна без сумніву призведе до іншої. Будьте уважні, не забувайте звертати увагу на всі дрібниці при розрахунку вартості доставки або будьте в курсі всіх новин і приєднуйтесь до сім’ї УКРЕКСІМТРАНС, наші менеджери завжди готові зробити прорахунок будь-якої складності з урахуванням Ваших побажань.
Оставить заявку в один клик