Our Blog

Фрахтове божевілля в Індії

Через гострий брак  порожніх контейнерів та потужностей контейнерні ліній озвучують індійським експедиторам «божевільні» фрахтові ставки при цьому «не дотримуються» умов контрактів.
За даними Федерації індійських експортних організацій (FIEO), з початку кризи Covid  сталось  «непомірне» підвищення ставок.
«Доставка 40-футового контейнера з Індією в США до Covid стоїла близько 2000 доларів, тепер коштує від 6200 до 6500 доларів», — говориться у повідомленні.
«Ставки для Європи зросли  з 1200 до 5000 доларів» — додали FIEO, в той час, коли ринок Західної Африки зріс на 600%.
Експедитори з Ченнаї говорять, що більшість перевізників ввели PSS (надбавка в пік сезону) або зробили загальне підвищення тарифів на липень.
Ракеш Пандит, генеральний директор Conbox Logistics, зазначив, що індійські експортери вже були стурбовані ростом фрахтових ставок, а зараз це обернулось «величезною проблемою» із забезпеченням бронірування.
Пан Пандит повідомив, що: “Період очікування для отримання бронювання знову різко збільшився за останні дві неділі — на деяких маршрутах немає місць до 10-15 липня”.
Крім того, за словом пана Пандіта, не виконуються навіть довгострокові контракти.
«На судах немає місць, і все, що залишилося, лінії  намагаються продати по якомога високій ціні», — поскаржився він. «Багато ліній воліють тримати високі тарифи на маршрутах, щоб уникнути нових заказів. Неофіційно це підтверджено багатьма високопоставленими співробітниками судових компаній».
Пан Пандіт відзначив, що існує ряд причин для раптового браку потужностей, включаючи закриття порту Піпавав, заторів у Коломбо та скупчення  контейнерів у ключових індійських експортних узах з обмеженим простором для вантажних робіт. Багато суден пропускають такі порти, як Мундра, Хазіра, Визаг та Калькутта, що лише загострює  ситуацію.
 «Ситуація поступово поверталася до норм перед другою хвилею Covid-19, але знову погіршилась. Час очікування для отримання контейнера тепер збільшився до 10-20 днів» — говорить в повідомленні FIEO.
Ситуація, що склалося в Індії, не нова. З подібними проблемами, зіштовхнулись експедитори практично всіх країн. Вирішити дану кризу здатні лише час, лінії та злагоджена робота експедиторів, вантажовідправників та вантажоодержувачів. Адже правильно складений і розрахований за часом та вартістю план доставки контейнерів, допоможе  не лише зекономити, але й уникнути додаткових форс-мажорних ситуацій. Не знаєте, як правильно спланувати перевезення? Зверніться за допомогою до наших менеджерів!

Оставить заявку в один клик

Мовчання автоперевізників закінчено
Шанхай тимчасово припинив працювати з небезпечними вантажами

Добавить комментарий