Our Blog

Новий термінал Hugh K. Leatherman США в серці скандалу

        Новенький термінал США ще не розпочав роботу в повному обсязі, а вже потрапив в саме серце скандалу.
        Для тих, хто не стежить за новинами на нашій сторінці на Facebook, нагадаємо, що приблизно на початку цього місяця в Чарльстоні (Південна Кароліна, США) почав працювати контейнерний термінал Hugh K. Leatherman Terminal, який став першим новим терміналом, що відкрився в США за останні 12 років.
      Yorktown Express, лінійного контейнерного оператора Hapag-Lloyd, на 3200 TEU — стало першим судном яке прийняв термінал.
        І все б нічого, тільки ось судно Yorktown Express стало яблуком розбрату, а східне узбережжя США почало готуватися до ще однієї запеклої сутичці між профспілкою докерів, судноплавної лінією й операторами терміналів.
Вся справа в тому, що профспілка «Міжнародна асоціація вантажників» (ILA) подала до суду на Hapag-Lloyd та Морський альянс США (USMX). Предметом позову ILA бути відшкодування збитків в розмірі 200 мільйонів доларів у зв’язку з тим, що персонал, який обслуговує новий термінал, не є членами ILA, а обслуговування судна порушило генеральний контракт між профспілкою ILA і Морським альянсом США (USMX) — організацією, що представляє інтереси роботодавців, її членами є морські перевізники, термінали та ін.
        У позові ILA, поданій до Верховного суду штату Нью-Джерсі, йдеться: «Термінал Leatherman будувався протягом багатьох років, за останні 24 місяців ILA неодноразово зверталося в USMX для отримання гарантій, що Термінал найме на роботу персонал наданий ILA, тобто працівників які перебувають у профспілці, чиї права захищені так званим генеральним контрактом. USMX не надали запитувані гарантії».
        «Навпаки, USMX поінформував, профспілку ILA, що на терміналі Leatherman замість портових робітників, наданих ILA, на яких поширюється генеральний контракт, буде працювати персонал який не перебуває в профспілці».
        У свою чергу профспілка проінформувала перевізника й USMX про те,  що це призведе до порушення домовленостей межу ILA і USMX.
        За заявою профспілки: «USMX знали, що Hapag-Lloyd має намір поставити свій корабель під обробку 9 квітня 2021 року. За наявними відомостями, USMX не зробила ніяких дій, щоб відмовити Hapag-Lloyd від використання незахищеною профспілкою робочої сили.
       «Hapag-Lloyd, та USMX були добре обізнані про те, що розглянута робота виконувалася б членами ILA, які підпадають під дію генерального контракту, якби судно вирушило до будь-якого іншого терміналу на східному узбережжі США чи узбережжі Перської затоки, включаючи всі морські термінали в Нью-Джерсі».
       Згідно з базою даних eeSea, Yorktown Express розгорнутий  на трансатлантичну петлю AL3 від THE Alliance.
        Проте, обробка контейнеровоза Yorktown Express може стати не єдиним порушенням між ILA і USMX, враховуючи, що термінал також був обраний Ocean Alliance.
        На сьогоднішній день щорічна пропускна здатність Чарльстона становить 700 000 TEU, це звичайно не рятує США від масової завантаженості портів, але в якійсь мірі може полегшити ситуацію, що склалася. Безумовно життя та умови праці членів профспілки ILA важливі, але майбутнє протистояння яке загрожує зупинкою роботи терміналу або зменшення його пропускної здатності додає суму. В умовах епідемії, важливість людей та їх праця, стали відчуватися як ніколи. Не дивлячись на весь негатив і проблеми пов’язані з СOVID-19, ми навчилися слухати та підтримувати один одного; більше прислухатися до  побажань клієнтів, щоб допомогти їм досягти бажаних цілей; прислухатися до того  що нам кажуть колеги з інших офісів і країн, що б бути на крок попереду; прислухатися до того, що диктує ринок, щоб використовувати максимум можливостей, — це допомагає нам твердо стояти на ногах та ефективно виконувати свою роботу. Залиште Вашу заявку на сайті й ми з радістю покажемо на що здатні.
Оставить заявку в один клик
Конфлікт в Монреалі набрав нових обертів
Винуватця в контейнерній кризі знайдено

Добавить комментарий