Our Blog

Геть демередж і детеншен

Одну з найбільших несправедливість в житті експедиторських компаній та їх клієнтів намагається вирішити Федеральна морська комісія США (FMC). FMC планує допомогти вантажовідправникам «повернути свої гроші» в зв’язку з «необґрунтованими» звинуваченнями в затримках обладнання. Йдеться про несправедливо виставлені рахунки на демередж й детеншен (D&D).
У листопаді FMC почали розслідування ролі судноплавних ліній в завантаженості портів країни, включаючи збори за D&D і практику скорочення експорту сільськогосподарської продукції на користь переміщення порожньої тари в Азію.
Комісар FMC, Ребекка Дай веде розслідування можливих порушень Закону про судноплавство й, зокрема, правил тлумачення D&D, що вступили в чинності 18 травня 2020 року,
 «Ми більше не збираємося дозволяти морським перевізникам і портам перекладати витрати, пов’язані з неефективністю портів, на вантажовідправників, водіїв вантажівок і посередників» — сказала вона під час подкасту з Австралійським вантажним і торговим альянсом.
Наприклад, за її словами, якщо вантажовідправник робить все, що від нього вимагається, з точки зору оплати фрахту й спроби забрати контейнер в узгоджені терміни, то «він не повинен нічого не платить» з точки зору D&D.
«І якщо далекобійник повертає порожній контейнер у відведений час, але через затор йому не вдається повернути контейнер, то й він не повинен нічого платити».
У лютому Асоціація вантажного транспорту (Harbor Trucking Association) повідомила, що збори за D&D часто доходять до 200 доларів за контейнер. 89% опитаних членів асоціації зазнали «вкрай негативний вплив на свій бізнес через D&D».
Члени асоціація додали: «Вартість і порушення, викликані надмірними затримками та простоями, загрожують виживанню індустрії інтермодальних перевезень».
Дійсно, пані Дай зазначила, що, наплив вантажів через пандемію настільки перевантажив систему, що до вересня й жовтня минулого року «багато підприємств були перевантажені рахунками за D&D.
Вона додала: «Ми розуміємо, що буває складно провести різницю між стимулюючої функцією D&D, оскільки, звичайно, є люди, які занадто довго та безпідставно зберігають контейнери, й вони повинні платити. А є ті, хто намагатиметься забирати вантаж своєчасно, але також змушені платити штрафи. Незважаючи на відсутність провини.
«Завдання,  для перевізників і портів полягає в тому, щоб відрізнити одних від інших».
Комісар  Дай також відмітила, що лінійна компанія Hapag-Lloyd недавно зняла D&D в порту Лонг-Біч / Лос-Анджелес, оскільки «вони розуміють, що безглуздо пред’являти штрафи в такій екстремальній ситуації із завантаженістю портів і доріг».
«Не багато інших перевізників прийшли до цього рішення, як я помітила», — додала вона. «Ми працюємо над цим зараз в рамках розслідування, та шукаємо спосіб, яким можно  повернути гроші вантажовідправника за минулий рік».
Будемо сподіватися, що розслідування FMC запустить челлендж для лінійних компаній щодо скасування D&D в завантажених портах не тільки в США, але й по всьому світу, особливо в Азії. 
Останні півтора року навчили нас всіляко уникати подібних витрат. Дисципліна та далекоглядність менеджерів команди УКРЕКСІМТРАНС значно скоротила витрати нашим клієнтам. Залиште заявку у нас на сайті й скористайтеся шансом перевірити та оцінити наш сервіс особисто.

Оставить заявку в один клик

Нове - це добре забуте старе
В очікуванні бурі

Добавить комментарий