Our Blog

Mayday на західному узбережжі США

«Mayday» — слово яке позначає сигнал лиха на морі, зрозуміле для кожного моряка, яке звучить на всіх мовах однаково. Впевнена як щоб подібні сигнали могли подавати не тільки суда, але і порти, то на західному узбережжі США вже б гриміла тривога.
Після китайського Нового року на ринку контейнерних перевезень триває бум.
Незважаючи на високий попит на торговому маршруті Азія-Європа, саме транстихоокеанський регіон лідирує. Аналітик MSI по контейнерним судам Деніел Річардс очікує, що сплеск на маршруті збережеться і в другому кварталі, «через невиконані замовлень, накопичених протягом місячного нового року».
«Попит США на товари з Далекого Сходу як і раніше є основною причиною більш масштабних ринкових дислокацій і браку обладнання та судів», — йдеться в звіті MSI.
Тим часом, Нільс Медсен, віце-президент SeaIntelligence, передбачає, що бум продажів в США може «підтримати сильне зростання імпорту в США протягом усього 2021 року».
 «За 28 років збору даних ми жодного разу не бачили відносний рівень запасів для роздрібних торговців таким низьким, і, незважаючи на шестимісячний бум попиту, до минулих низьких значень запасів все ще далеко».
            «Якщо роздрібні продажі в США повернуться до нормального тенденції в 2021 році, тобто вони не впадуть, а просто повернуться до норми, — ми побачимо, що зростання імпорту протягом всього 2021 року залишиться підвищеним в порівнянні з 2019 роком просто для того, щоб відновити запаси », — сказав пан Медсен.
Тим часом, величезний обсяг імпорту в США як і раніше завалив два найбільших хаба країни — Лос-Анджелес і Лонг-Біч. Згідно з даними порту Лос-Анджелес, імпорт в січні склав 518 000 TEU, що еквівалентно 60% від загального обсягу імпортних контейнерів порту в першому кварталі минулого року.
Крім того, за прогнозами аналітичної програми Signal, яка працює на базі порту Лос-Анджелес, в останній тиждень лютого показник імпорту в Лос-Анджелес досягне більш 500000 TEU за місяць. При цьому докладні дані про імпортні контейнери, що прибувають в перший тиждень березня, на 217% більше, ніж на тому ж тижні 2020 року.
Минулого тижня в ефірі Bloomberg TV виконавчий директор порта Лос-Анджелеса Джин Серока заявив, що близько 50 суден стоять на якорі в районі затоки Сан-Педро, чекаючи підходу в порти Лос-Анджелеса і Лонг-Біч.
«Такого ми ніколи не бачили за нашу 113-річну історію», — сказав пан Серок.
Таку перевантаженість американських портів вже відчули на собі наші відправники: все більше ліній припиняють приймати букінг в напрямок Америки і Канади, що не дивно.    Лінійні компанії, у яких все ще є місця, підняли вартість фрахту приблизно на 800 доларів за контейнер в порівнянні з листопадом 2020 року. На щастя правильне планування відправки, мінімізує всі негативні наслідки американського «буму». А про тонкощі планування та відправці вантажу, Вам з радістю розкажуть наші менеджери.

Оставить заявку в один клик

Судноплавні компанії призупиняють букінги в М'янму.
Довгоочікувані новини від Maersk

Добавить комментарий