Our Blog

Не вже це кінець контейнеровозів-гігантів ?

В останні пару місяців ми пильно стежили за долею рожевого контейнеровоза ONE APUS який втратив близько 1900 контейнерів в океані, як днями з’явилася не менше гучна новина про контейнеровоз Maersk Essen, який втратив близько 750 контейнерів, на тому ж Тихоокеанському напрямку.
Судно Maersk Essen місткістю 13092 TEU, яке прямувало з Китаю в Лос-Анджелес, зазнало лиха, в суботу, під час сильного хвилювання в Тихому океані .
Maersk заявили, що всі члени екіпажу в безпеці, і зараз проводиться детальна оцінка вантажу, оскільки судно продовжує свій рейс.
Згідно зі звітом FleetMon, близько 100 контейнерів які впали з Maersk Essen були помічені дрейфуючими на північному захід від Гонолулу. У затопленому стані вони будуть становити серйозну небезпеку для екології та малих суден.
Після двох настільки масштабних і гучних випадків втрати контейнерів у Тихому океані за останні кілька місяців в міжнародному морському співтоваристві активно зазвучали заклики до термінового перегляду практики кріплення контейнерів і обмежень по висоті штабелів.
Maersk, вважають дану проблему дуже серйозною, що вимагає негайного і ретельного розслідування, запевняючи, що вживуть усіх необхідних заходів для мінімізації ризику подібних інцидентів в майбутньому.
Втім, і правда, залишилося мало сумнівів в тому, що cсьогоднішні методи кріплення контейнерів на борту великих контейнеровозів більше не підходять за призначенням через збільшення частоти і суворості поганої погоди, взагалі та в Тихому океані зокрема.
Контейнеровози можуть піддаватися різкій хитавиці і крену, а також явищу, відомому як параметричний резонанс, при якому судно може кренитися на 30-40 градусів і більше. Такі потужні сили можуть легко зламати найтови і замки штабелів контейнерів висотою 10 м, що призведе до втрат в морі і пошкодженню залишків ящиків.
У звіті, опублікованому в минулому році британським відділенням з розслідування морських подій (MAIB), в зв’язку з втратою в січні 2018 року 137 контейнерів в Тихому океані CMA CGM Washington, зроблено висновок, що обвалення штабелів контейнерів було спричинено низкою наступних причин, в тому числі надмірним навантаженням на стелажі.
Більш того, в нещодавній статті, опублікованій в Journal of Ocean Engineering and Technology, зазначено, що через ризики, пов’язані з динамічною остойчивостю суден, включаючи параметричну качку, нові контейнеровози, ймовірно, будуть мати менші обсяги бортових вантажів в порівняні з існуючими судами. Велика ймовірність того, що існуючі суда також будуть змушені зменшити обсяг вантажу на борту або робочу швидкість.
Чи означає це що епоха контейнеровозів-гігантів закінчилася навіть не розпочавшись, або стабільно зростаючий попит місць на судах в подальшому поки не відомо. Як і не відомо  як швидко судноплавні компанії зможуть вжити заходів для підвищення надійності кріплення контейнерів.
На сьогоднішній день зрозуміло лише одне, страхуйте вантажі панове і будьте обережні з тими експедиторськими компаніями які не пропонують послуги страхування вантажу, бо експедитор який не піклується про вантаж, навряд чи може називатися надійним.
В разі, якщо ваш вантаж не застрахований, як можна швидше виправте це непорозуміння, а якщо Вам знадобитися допомога в цьому процесі — сміливо залишайте заявку на сайті, ми з легкістю і радістю допоможемо Вам.

Оставить заявку в один клик

Час шопінгу!
Ринок Китайських товарів, може стати новою Атлантидою

Добавить комментарий