Our Blog

Ринок Китайських товарів, може стати новою Атлантидою

Останнім часом, навколо тільки й чути обговорення ставок на фрахт з Китаю. Це не дивно тому, що перед новим роком вартість доставки контейнера з Китаю в Україну досягала 6000 тис. доларів за TEU, до речі в цей же період 2019 року ставки були в розмірі 1010-1050 доларів за TEU для Північної Європи і 1180-1200 доларів за TEU для Середземномор’я.
Багато з тих хто працює в логістиці, жевріє надію, що після Китайського нового року ставки почнуть падати, а значить, що протриматися залишилося зовсім небагато.
Комплексний індекс Shanghai Containerized Freight Index (SCFI) на цьому тижні виріс всього на піввідсотка.
У народі побутує вислів: «Жадібність фраєра згубила». Звучить звичайно грубо, але досить чітко описує ситуацію, що склалася.
Лінійні компанії в гонитві за прибутком, роблять ринок китайських товарів все менш затребуваним.
Деякі з клієнтів вже заявили, що китайські товари більше не є стійким через зростання витрат на фрахт. До того ж вартість доставки товарів, вже змагається з собівартістю самого товару. Що робить покупку продукції на китайському ринку просто невигідною. Такими темпами китайський ринок буде втрачено як Атлантиду для всіх учасників ланцюжку.
Не дивлячись на надії побачити падіння ставок, експерти говорять, що вантажовідправники з Азії в Європу і далі будуть платити близько 6000 доларів за 40 футовий контейнер протягом більшої частини року.
Нагадаємо, що після втручання китайських регулюючих органів у вересні, підвищення ставок на фрахт можна назвати помірними, благо ми не побачили всю «ненажерливість» судноплавних компаній.
Втім підзаробити вирішили не тільки судноплавні компанії, але і транспортні. Авто доставка також дорожчає з кожним днем.
Час покаже, як подібні рішення відобразяться на Китайському експорті, ну а поки попит тримається Міністерство торгівлі Китаю знову намагається втрутитися, щоб стабілізувати ринок контейнерних перевезень.
Глава відділу зовнішньої торгівлі, Лі Сінцянь заявив про те, що ведуться переговори з міністерством транспорту та іншими відповідними відомствами щодо вжиття заходів по збільшенню вантажопідйомності і стабілізації фрахтових ставок. Чутки в ЗМІ вказують на те, що судноплавні компанії можуть бути викликані на серію зустрічей для обговорення нестачі контейнерів і високу вартість фрахту.
У світлі поточних подій деякі лінії трохи знизили ставки, на цьому тижні, але, на жаль, цього недостатньо, щоб вантажовідправники і вантажоодержувачі відчули хоч трохи полегшення.
Ну, а поки Китай втрачає позиції, це відмінна можливість для України знайти нові ринку закупівлі і збуту. Наша команда здатна запропонувати імпортерам доставку вантажів звідусіль. Більш того, ми готові порекомендувати альтернативні місця закупівлі товарів і допомогти з пошуком і початком співпраці з новими партнерами. А Українським виробникам, ми з радістю допоможемо вийти на міжнародну арену, адже попит на вітчизняну продукцію, зараз актуальний як ніколи.

Оставить заявку в один клик

Не вже це кінець контейнеровозів-гігантів ?
Що впало - те пропало?

Добавить комментарий