Минулого місяця судноплавна лінія MSC внесла зміни до свого транстихоокеанського сервісу Santana, перенаправивши суда із західного узбережжя США на схід. Здається це може призвести до того, що й інші перевізники підуть за світовим лідером, і можливо нарешті дадуть зітхнути логістичному світу, на повні груди.
Невизначеність у ланцюжку поставок, викликана серйозними затримками біля причалів у портах західного узбережжя США, поряд з інтермодальними затримками та різким зростанням транспортних витрат, спонукає судноплавні компанії переосмислити маршрути.
На додаток, сьогодні судноплавні компанії беруть до уваги ще й вигоду від скорочення свого вуглецевого сліду.
MSC заявили, що «після успішного перенесення» петлі Santana вони планують додати порт Х’юстона до своєї ротації Чарльстона та Нью-Йорка на східному узбережжі США.
Перевізник заявив, що реагує на «високий попит, що зберігається, на цьому напрямку», й планує розглядати подальшу модернізацію послуг і маршрутів.
Згідно з даними Alphaliner, нова петля Santana тепер включає суднозаходи в Хайфон, Північний В’єтнам, а також в китайські порти Шанхай і Нінбо, й буде задіювати 10 кораблів місткістю 4300-6500 TEU, роблячи коло за десять тижнів.
Колишня версія Santana повинна була включати суднозаходи у Портленд і Такому на західному узбережжі США.
Але кількість контейнеровозів, які чекають на якорі вільного причалу в районі затоки Сан-Педро – постійно перевищує 80 штук, при цьому деякі судна змушені чекати до двох місяців.
Ці серйозні затримки в портах західного узбережжя призвели до низки пропущених рейсів транстихоокеанськими перевізниками, а також відстрочення запуску так званих експрес-послуг.
Останні дані, зібрані консалтинговою компанією Blue Alpha Capital із Нью-Йорка, є додатковим свідченням зміни обсягів імпортних контейнерів у США. Обсяги імпорту в десять найбільших контейнерних вузлів США у жовтні показали, що порти східного узбережжя випередили своїх конкурентів на західному узбережжі: загалом 1078817 TEU було вивантажено на східному узбережжі у порівнянні з 1057045 TEU, на західному.
Для терміналів на східному узбережжі та узбережжі Перської затоки це є здоровим зростанням на 7,9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, тоді як порти західного узбережжя показали зниження обсягів імпорту на 4,8%.
Тим часом Hapag-Lloyd вже оголосили, що судна Atlantic Loop 3, що курсують на петлі, між Північною Європою і східним узбережжям США відновлять суднозаходи в Саванну.
Для тих хто не завжди стежить за новинами на нашому сайті нагадаємо, що саме низька швидкість обробки контейнерів та затримки в портах США призвели до глобальної нестачі порожнього обладнання та доступного тоннажу по всьому світу. Оптимізація напрямку Азія — США може принести полегшення всім учасникам логістичного ланцюга. Тому дуже важливо не просто дотримуватися загальних тенденцій, але й прогнозувати можливі варіанти розвитку подій, саме такий підхід дозволить вам грамотно керувати своєю логістикою. Ви можете витратити багато часу та сил на вивчення ринку та всіх супутніх нюансів або довіряти команді професіоналів із двадцяти річним досвідом. Будьте впевнені, нам є чим Вас здивувати.
Оставить заявку в один клик