Our Blog

Дорогі іграшки лінійних перевізників

На ринку чартерних контейнеровозів морські перевізники стикаються з «вибором Хобсона»: погоджуватися на надзвичайно завищені ставки добової орендної плати судна або ризикувати втратити його на користь конкурента.
Hapag-Lloyd щойно погодив тримісячний чартер судна Synergy Oakland грецької компанії Euroseas на 4 253 TEU, що починається у січні, за неймовірні 130 000 доларів на день.
У листопаді 2019 року компанія Euroseas заплатила лише 10 мільйонів доларів за Synergy Oakland у рамках блокової покупки, та чотири роки тому власники подібних судів типу Panamax були б щасливі досягти 8000 доларів на день у тримісячному чартері.
Після закінчення терміну домовленостей з Hapag-Lloyd судно буде передано компанії Zim, ізраїльський перевізник візьме у чотирирічний чартер зі щоденною ставкою у розмірі 42000 доларів США за один день оренди.
Голова та головний виконавчий директор Euroseas Арістідес Піттас сказав: «Ми очікуємо, що зможемо продовжити отримувати вигоду з нинішнього ринку, оскільки у нас є ще чотири судна, які відкриються для перефрахтування протягом наступних чотирьох місяців, і ще два будуть доступні у 2022 році» .
За словами Alphaliner, зіткнувшись із загрозою поступитися часткам ринку, у перевізників «може не бути іншого вибору, окрім як купувати, а не фрахтувати суди для задоволення своїх потреб».
Цією стратегією керує компанія MSC, яка з серпня минулого року придбала феноменальні 124 вживані контейнеровози — безпрецедентне зростання закупівель.
Примітно, що швейцарський перевізник нещодавно придбав два судна типу post-panamax у компанії X-Press, що спеціалізується на фідерах, заплативши 105 млн доларів за джерсі X-Press на 4896 TEU (тепер перейменований в MSC Jersey, який група X-Press 2019 року для всього 27 мільйонів доларів) та 105 мільйонів доларів за X-Press Guernsey місткістю 5001 TEU (за який X-Press заплатила 47 мільйонів доларів у липні 2014 року).
Крім того, MSC підписали листа про наміри з південнокорейською верф’ю HHI на будівництво ще шести суден, що працюють на ЗПГ, потужністю 15 000 TEU.
Дивлячись на ринок фрахтування судів, не дивно, що ринок фрахту на контейнерні перевезення не падає. Але вартість чартерів не єдина причина. Ми всі чекали коли спаде пік епідемії та ми повернемося до звичного життя, але здається майже через два роки пора визнати нові реалії. Ми творці свого життя, й якщо обставини не призводять до бажаного результату, ми можемо створити його самі. Не чекайте, поки вартість морського перевезення повернеться на колишній рівень, залиште заявку на сайті та ми допоможемо Вам звести витрати на логістику до можливого мінімуму.

Оставить заявку в один клик

Маршрут змінено: MSC оновлюють курс контейнерних перевезень
Maersk втрачає позиції

Добавить комментарий