На початку цього року Maersk оголосив «стратегічна трансформація» свого океанського бізнесу чим не на жарт схвилював експедиторів. Виявилось, що після 1 січня перевізник буде прийматиме замовлення лише через платформу Maersk Spot.
Розмір ставок на контейнерні перевезення, що лежать в основі цієї платформи, залишаються дуже високими.
Деякі експедиторські компанії вже змирилися, що Maersk більше не укладатиме з ними тримісячні угоди з Азії до Північної Європи, і що тепер їм доведеться забронювати місця онлайн, через Maersk Spot. Незважаючи на це, вони все ще сподіваються обговорити довгострокові контракти з Maersk через великі обсяги вантажу.
Серед єкспедиторів ходять чутки, що Maersk хоче безпосередньо зв’язатися з клієнтами і запропонувати їм довгострокові угоди зі знижкою.
Але експедиторські компанії, які мають контракти з Maersk або його дочірньою компанією Hamburg Süd, впевнені, що зможуть укласти угоди з іншими лініями, що завдає їм деякої незручності.
Грудень цього року на жаль не став кращим за попередні місяці. Спотові ставки Азія-Північна Європа цього тижня не змінилися і залишилися приблизно такими ж високими. Майже такі самі розцінки залишилися і в напрямку Азія — Середземне море.
На думку, більшість аналітиків «Ринок залишається історично дорогим, і мало шансів, що це зміниться найближчим часом»,
Вільних контейнеровозів просто немає, будь-яке судно, яке потрапляє на радар брокерів, швидко розкуповується на ринку великими перевізниками за рекордні суми. Активізувалися оператори спеціальних рейсів, особливо з Азії до Північної Європи, які можуть перевозити великий тоннаж. Вони із задоволенням приймають бронювання для подальших рейсів туди та назад.
Азіатсько-європейський ринок, зазнав значних втрат фактичним відходом такого великого гравця як Maersk з сектора невеликих вантажів.
Здаєтся конкуренти датського перевізника вже рахують додаткові прибутки, а клієнтам в свою чергу доведеться розглянути інші контейнерні лінії для свою вантажів. Нагадаємо, що декілька днів тому Maersk втратив позицію лідера поступившись пальмою першості швейцарськії компанії MSC. Допоки Maersk не відновить свою роботу в попередньому режимі, мі готові запропонувати альтенативні варіанти, бо наша компанія вже не перший рік співпрацює з усіма лінійними компаниями, які мають сервіс в порти України, та не тільки. Ми завжди раді запропонувати Вам не тільки доставку морськими контейнерами, а ще й поромні, автомобільні, ж\д та авіаперевезення.
Оставить заявку в один клик