Our Blog

Дигіталізація портів у всьому світі

Потрібна була серйозна глобальна криза, щоб зрозуміти те, наскільки важливі морські порти для сучасних контейнерних перевезень. Затори в портах США поширювалися як лісова пожежа по всьому світу, і значно почали гальмувати швидкість перевезення вантажу, це допомогло виявити проблему недостатньої місткості суден.     
Враховуючи важливість портів для торгівлі та вирішальну роль, яку вони відіграють у ланцюжку поставок – вкрай важливо їх модернізувати, згладити потік вантажів та зменшити перевантаженість у ланцюжку поставок. Морські порти сьогодні вже зазнали істотних змін. Вони з простих морських воріт, що підтримують місцеву промисловість, перетворилися на великі арени ділової активності.   
Крім традиційних ролей — як морські ворота, порти відтепер мають можливість бути цифровими, енергетичними та інформаційними вузлами — й робити все це впевнено — завдяки автоматизації та обміну відповідною інформацією, як на території одного порту так і між різними портами. Ключовим питанням тоді стає те, як різні порти з різним рівнем автоматизації інтегрують свої цифрові інфраструктури для оптимізації витрат і часу під час перевезень?
 Різні порти знаходяться на різних стартових позиціях і не можуть однаково перебудуватись. У багатьох невеликих портах більшість інформації не управляється у цифровому вигляді. Деякі з них зробили новаторські кроки, щоб стати першопрохідниками у прийнятті передових технологій для спільної роботи, синхронізації, автоматизації та аналітики. Але багато малих і середніх портів не можуть самі запускати більші проекти в цьому напрямку. Тим не менш, маленькі порти знаходять компанії, які надають спрощені та менш складні рішення для них.  Порти також можуть об’єднуватись та розділяти витрати на розробку. На основі досвіду шведських портів було розроблено цифрову триступеневу модель, яка враховує різний рівень автоматизації для окремих портів. Така модель повинна покращити зв’язок між портовими суб’єктами та створювати більш ефективні, екологічно чисті та стійкі транспортні ланцюжки.
Тільки 20% з 4 900 портів у світі створили або планують створити такі триступінчасті цифрові моделі для покращення якості та кількості перевезень. Передбачається, що аналогічна ситуація й в інших транспортних вузлах, наприклад таких як сухі порти, комбіновані термінали та логістичні центри.
Для портів які використовують трьохступінчасту цифрову модель існує таке поняття як «Цифровий індекс продуктивності портів» Цифровий індекс продуктивності портів (DPI-Ports) може бути використаний як драйвер для модернізації цифрових можливостей портів по всьому світу. DPI-Ports може публікуватись щорічно.
Такий індекс повинен визначатися об’єктивно та надійно, щоб заслуговувати на довіру й шану.
Сподіваємося, що порти України також будуть прагнути створити тривимірну модель дигіталізації і Ваші перевезення з Укрексімтрансом теж стануть більш швидкими и комфортими. Ми кожного дня працюємо над тим, щоб Ви були задоволені.

Оставить заявку в один клик

Перевізники стукають у двері відправників
Yang Ming прагне розширити свій флот

Добавить комментарий