Компанія OOCL відкрила залізнично-морське сполучення з Китаю до східного узбережжя США, що, за її словами, є першим подібним сервісом.
Минулого тижня з залізничного вузла Сіань відправився перший спеціальний поїзд з контейнерами для вантажоотримувачів зі США.
Спільне підприємство лінійного перевізника зі штаб-квартирою в Гонконгу та його експедиторського підрозділу, OOCL Logistics, буде відправляти поїзди з Сіаня (Китай) в Калінінград (Росія), а далі на фідерному судні в Бремерхафен, звідки контейнера вже будуть направлятися в США, тим самим поєднуючи Північну Атлантику зі східним узбережжі Сполучених Штатів.
«Сервіс Китай — Північна Америка за допомогою сухопутній доставці вантажів Азія-Європа та морській доставці через Атлантичний океан — є першою послугою такого роду, яка буде експлуатуватися морським перевізником».
«Ідея полягає в тому, щоб забезпечити надійні та своєчасні поставки, скориставшись можливістю уникнути високого рівня тарифів, що спостерігаються на маршрутах до західного узбережжя», — зазначили в OOCL.
Додаткові рейси, запущені морськими перевізниками між Азією та США для задоволення високого попиту напередодні очікуваного пікового сезону, збільшили кількість суден, які очікують на рейді в порту Лос-Анджелеса та Лонг-Біч, до більш ніж 30 суден. І збільшили завантаженість на залізничному сполученні США. Крім того, перевізники не можуть зафрахтувати додаткові суда через гостру нестачу тоннажу на ринку контейнеровозів.
За словами Джона Монро, співробітника американської експедиторської компанії Jon Monroe Consulting, зараз потрібно від 12 до 13 тижнів з моменту бронювання контейнера під експорт в Китаї до доставки його в Лос-Анджелес, в порівнянні з усього лише чотирма-п’ятьма тижнями в допандемічному 2019 році.
«Я вважаю, що OOCL можливо знайшли рішення, так як ситуація з місцями на судах і транзитним часом на транстихоокеанському напрямку на сьогоднішній день досить безнадійна, але відправникам безумовно знадобиться сервіс для відстеження контейнерів на в усьому мультимодальному шляху, що б знати місцезнаходження вантажу в будь-який час, бо поки що залізничне сполучення з Китаю в Європу не найнадійніше » — сказав він.
Нагадаємо, що з 2018 року OOCL є дочірньою компанією Cosco Shipping.
Чи знайшли в OOCL рішення всіх наших проблем покаже час і практика, але новий сервіс запропонований морським перевізникам вельми цікавий та перспективний. В цілому приємно усвідомлювати, що компанія турбується про своїх клієнтів і шукає нові, більш дешеві та надійні шляхи доставки вантажів. Завдяки новим сервісам та інтермодальним перевезенням, наша команда кожен день знаходить нові можливості для задоволення будь-яких потреб і побажань клієнтів.
Оставить заявку в один клик