Логістична галузь готується до початку сезону, це завжди непростий час для всіх учасників морських контейнерних перевезень, але в цьому році сезон обіцяє бути як ніколи гарячим.
Подейкують, що лінійні перевізники «риють землю носом», щоб знайти додатковий тоннаж для своїх сервісів з Азії.
Брак судів жорстоко б’є по всіма. І без того мала кількість доступного тоннажу кусається, через астрономічно високі ставки на фрахтування суден.
Оновлена інформація про стан флоту від Alphaliner 2 серпня зафіксувала 164 вільних судна загальним тоннажем в 585 105 TEU — на вісім суден більше, ніж в попередньому м’ясці.
Проте фрахтовий брокер The Loadstar каже, що він не може пригадати жодного контейнеровоза, який дійсно був доступний для чартеру.
«Список бездіяльних суден на перший погляд виглядає багатообіцяючим, поки ви не дізнаєтесь, що вони або арештовані, або затримані, або непридатні для плавання», — додав він.
Перевізники зараз, дійсно, роблять все можливе, щоб підготувати судна для своїх нових сервісів, але не схоже, що хтось із них зможе знайти необхідну кількість тоннажу й повністю укомплектувати свої сервіси.
Наприклад, в червні Maersk оголосили про дві нові автономні петлі між Азією та західним і східним узбережжям США, які стартували в серпень, щоб впоратися з наступаючим піковим сезоном і нормалізувати ланцюжок поставок.
Для цих транстихоокеанских петель потрібно 17 судів — 10 для TP20 на східному узбережжі США та сім для лінії TPX на західному узбережжі — для щотижневого обслуговування.
Але, за даними The Alphaliner, на даний момент Maersk номінували лише 11 суден. Заявивши, що: «Через брак суден буде потрібен якийсь час, перш ніж флот TPX буде укомплектований».
The Alphaliner повідомили, що 29 липня перший рейс сервісу TPX по західному узбережжю був виконаний з порта Янтіаня панамаксом на 4922 TEU.
Цікаво, що чартер Maersk для цього 20-річного судна закінчується 20 серпня, а новий власник судна, MSC, що купив його в червні за 50 мільйонів доларів, без сумніву, розгорне панамакс у своїй власній мережі.
І, згідно з даними Vesselsvalue, деякі інші суда — панамакси, які Maersk збирається розгорнути на петлях TP20 і TPX в пік сезону, наближаються до кінця своїх чартерних договорів.
Здається, компанії Maersk доведеться зробити велике замовлення на фрахтування суден, навіть якщо їх вартість буде 50 000 доларів в день для довгострокової оренду. До слова, на ринку короткострокового фрахтування, вартість оренди судна досягає близько 150 000 доларів на день.
Будемо сподіватися, що перевізники як слід підготуються до пікового сезону, та не шокують нас черговим зростанням фрахту. В іншому готуватися до сезону варто не тільки перевізникам, а й вантажовідправникам. Саме зараз час потурбуватися заздалегідь про свої замовлення й завчасно забронювати місця на судах, а також забезпечити свої відправки порожнім обладнанням. Без сумніву, в цьому сезоні ретельне планування та міцне партнерство зі своєю експедиторською компанією, заощадить Вам не малу суму коштів. Так що, якщо Ви ще не обрали кому довірити свої вантажі, будьте впевнені, обрати УКРЕКСІМТРАНС — це завжди чудова ідея!
Оставить заявку в один клик