Our Blog

Чути запах смаженого

Спекотний скандал розпалюється навколо компанії MCS Industries. Минулого тижня управління  компанії MCS Industries подало скаргу до Федеральної морської комісії США (FMC) на судноплавні компанії Cosco та MSC, звинувативши їх в змові й штучному завищенні ставок фрахту, більш докладно про це Ви можете прочитати в одній з минулих статей на нашому сайті :https://uet.com.ua/2021/08/04/стратити-не-можна-помилувати/
Чекати відповіді довго не прийшлось, швейцарський оператор MSC заявив, що «був шокований, дізнавшись про ці звинувачення», категорично відкидаючи скаргу, подану, постачальником предметів домашнього декору з Пенсільванії, MCS Industries.
В MSC повідомили, що сьогодні Федеральна морська комісія США (FMC) повідомила їх про скаргу, подану MCS, минулого вівторка, зазначивши що вони не отримували «ніякої офіційної скарги від MCS Industries до подачі звернення в FMC».
Судноплавна компанія вважає, що звинувачення MCS Industries в порушенні антимонопольного законодавства є «розпливчастими та необґрунтованими та помилково націлені на MSC».
Компанія додала: «Хоча MSC все ще вивчає зміст цієї конкретної скарги, компанія не визнає висунутих звинувачень щодо прийому замовлень і розподілу вантажів, наданого цьому вантажовідправнику. Крім того, MSC не продає місця, виділені MCS Industries відповідно до її контрактів на обслуговування, іншим вантажовідправникам».
«MSC і судноплавна лінія Cosco не входять до одно і того же альянсу з перевезень контейнерів і, як такі, не співпрацюють в рамках угоди про спільне використання судів або угоди про фрахтування місць».
Судноплавна лінія заявила, що доклала «великі зусилля, щоб забезпечити своїм клієнтам безперервне обслуговування в незвичайних ринкових умовах».
MSC повідомили, що розглянуть звинувачення «з метою спростування безпідставних тверджень і надання точних фактів».
Китайська судноплавна компанія Cosco, поки зберігає мовчання й не робить заяв щодо отриманих на свою адресу звинувачень.
В іншому це вже не перша ситуація, коли MSC та Cosco потрапляють в поле зору Федеральної морської комісії США (FMC). Раніше FMC оголосила, що розслідує додаткові збори демереджа й детеншена (D&D), накладені вісьмома операторами лінійних перевезень, в тому числі MSC та Cosco, після скарг вантажовідправників.
Скарги від вантажовідправників, в числі яких була компанія MCS Industries, збільшилися, оскільки ставки фрахту й надбавки різко зросли за останній рік.
У свою чергу FMC повідомило, що бюро попросило вісім перевізників надати детальну інформацію про додаткові збори та D&D.
Вісім судноплавних компаній — CMA CGM, Hapag-Lloyd, HMM, Matson, MSC, OOCL, SM Line і Zim — повинні надати всю необхідну інформацію до 13 серпня.
Можна сказати, що позов поданий MCS Industries проти судноплавних компаній, підлив масло до вогнища.
Не будемо приховувати, ми підтримуємо сторону вантажовідправників, і сподіваємося, що рішення FMC буде не тільки на їх користь, але дасть поштовх подібним агентствам по всьому світу, останнім часом прогнози аналітичних і консалтингових компаній щодо ставок фрахту невтішний, але у нас жевріє надія, що жар останніх подій почне відлигу в логістичному світі.
Виберіть експедитора, який буде на вашому боці, просто залиште заявку на сайті та будьте впевнені, Ваші вантажі в надійних руках.

Оставить заявку в один клик

Пік сезону - страшний сон морських перевізників
Стратити не можна помилувати

Добавить комментарий