Our Blog

Стратити не можна помилувати

Вантажовідправник з Пенсільванії (США) подав офіційну скаргу на дві великі судноплавні компанії.
Компанія, MCS Industries, сімейний бізнес з виробництва предметів домашнього декору, минулого тижня звернулася з позовом на суму 600 000 мил. доларів, в Федеральну морську комісію (FMC), звинувативши MSC і Cosco в невиконанні договірних зобов’язань і порушенні Закону США про судноплавство від 1984 року.
MCS Industries стверджує, що судноплавні лінії, що належать «іноземним власникам»: «Несправедливо та необгрунтовано експлуатують клієнтів, значно збільшуючи їх прибутковість за рахунок вантажовідправників і населення США в цілому, що призводить до збільшення вартості перевезення та інфляції».
Згідно з позовом, бенефіціарні власники вантажів (BCO), що діють в США та за її межами, зазвичай оплачують перевезення вантажів за двосторонніми договорами (контрактам) з судноплавними лініями, в той час як спотові ставки існують для дрібних вантажовідправників або одноразових відправок вантажу.
MCS Industries стверджує, що з початком пандемії Covid-19 судноплавні компанії вступили в змову, щоб маніпулювати ринком.
MCS Industries повідомив FMC: «Світові лінійні перевізники почали робити паралельні та вражаюче схожі дії, щоб підтримати штучно створений дефіцит і підвищення цін на спотовому ринку морських перевезень, там самим підвищити свій прибуток за рахунок вантажовідправників й громадськості».
Більш того, MCS Industries стверджує, що навіть після того, як попит повернувся до допандеміченого рівня, перевізники не повернулися до старих методів роботи, а скоріше «подвоїли» свої «маніпуляції» на ринку, штучно утримуючи ціни на високому рівні.
Контейнерний вантаж, відправлений з Китаю на західне узбережжя США в 2019 році, коштував 2700 доларів, на сьогоднішній день відправлення такого ж контейнера буде мати вартість більше 15000 доларів, повідомляє MCS Industries.
Вантажовідправник стверджує, що він не з чуток знайомий з «неправомірними діями» перевізника, а лінії відмовляються обговорювати ці питання.
У зверненні вказано: «Різка відмова від практики, що існувала попереду пандемії, була яскраво виражена, коли декілька морських перевізників відмовилися вести перемови або надавати контракти на обслуговування компанії MCS Industries, а ті, які надавали такі контракти, відмовилися надати необхідний обсяг»
Подібні дії Cosco та MSC, «змусили» MCS Industries купити місце на сильно роздутому спотовому ринку.
 MCS Industries вважає, що така ситуація склалася через те що лінії, змогли об’єднатися в альянси, які контролюють 90% транстихоокеанської торгівлі, та саме це дозволяє перевізникам діяти узгоджено, змушуючи вантажовідправників робити більш дорогі перевезення на спотових тарифах.
Де поставить “кому” Федеральна морська комісія США, в долі судноплавних альянсів, поки не ясно, проте перший дзвіночок вже пролунав. Будемо сподіватися, що голоси вантажовідправників будуть почуті, а судноплавним альянсам доведеться зменшити свій апетит. У всякому разі, з нашого боку, ми зробимо все можливе, щоб полегшити життя кожного свого клієнта та мінімізувати витрати на логістику.
Чути запах смаженого
Новий шлях В'єтнаму

Добавить комментарий