Our Blog

Гроші в заручниках

Затримки та нестача обладнання в Гонконзі створюють «великі неприємності» місцевим виробникам, заморожуючи їх грошові потоки на мільйони доларів.
За словами Стіва Чуанг, голови Федерації промисловості Гонконгу, вантажовідправники чекають до десяти тижнів місця на судах, а фрахтові ставки досягають 15 000 доларів США, за 40-футовий контейнер в США та Європу.
«За небезпечні вантажі (DG) вартість фрахту 40-футового контейнера становить близько 25 000 доларів, при цьому доводиться тижнями чекати контейнера або букінга», — сказав він вчора на конференції Ради вантажовідправників Гонконгу.
Він додав: «На сьогоднішній день, небезпечний вантаж — це будь-який товар з літієвими батареями. Моя компанія виробляє велику кількість товарів з літієвими батареями всередині, тому у нас дійсно великі проблеми».
«Ми готові платити все, що скажуть експедитори й перевізники, але контейнерів все одно немає, та нам доводиться чекати. Деякі судноплавні лінії навіть не приймають DG вантажі, тому що у них добре йдуть справи з генеральними вантажами».
Крім того, пан Чуанг сказав, що зберігання вантажів на заводах в очікуванні відправки дуже дороге з точки зору безпеки, страхування та високого рівня запасів.
На цьому проблеми вантажовідправників не закінчуються: пан Чуанг особливо відзначив останню «додану вартість» від Hapag-Lloyd, яка на цьому тижні викликала бурхливе обговорення у вантажовідправників. Він сказав, що надбавка в розмірі 5000 доларів, яка стягується з контейнера, що відправляється з Гонконгу в США, була більше, ніж повна ставка фрахту в тому ж напрямку в «старі добрі часи» всього два роки тому.
«Я дійсно сподіваюся, що інші перевізники не будуть слідувати цій «творчий» надбавці на додану вартість», — додав він.
Г-н Чуанг виключив авіаперевезення як занадто дорогий спосіб доставки товарів, оцінивши, що перевезення еквівалента 40-футового контейнера повітряним шляхом буде коштувати близько півмільйона доларів. Також зазначивши, що, пропускна здатність залізничних вантажних перевезень Китай-Європа все ще залишається дуже низькою.
Разом з тим, завантаженість портів в Гонконзі погіршується, та лінійні компанії пропускають судозаходи.
Положення вантажовідправників невтішне, але й експедиторам та вантажоодержувачем його легко зрозуміти, тільки як вибратися з усього цього хаосу поки не зовсім зрозуміло. Поділюся невеликим інсайдом, після того як ставки зросли в три рази, експедиторським компаніям стало працювати як ніколи складно, адже наша робота включає в себе й кредитування клієнтів. Якщо раніше ми відправляли три контейнери, то на сьогоднішній день на ті ж гроші можемо відправити лише один. Це означає, що потреба в оборотних коштах стала вагомим питанням для будь-якої експедиторської компанії. Втім це ще раз показує те, що вибирати собі в партнери слід перевірених часом і міцно стоящих на ногах компанії. За двадцять років ми зібрали безцінний досвід і виробила безліч стратегій ведення бізнесу в будь-яких умовах, з чим з радістю поділитися з Вами.

Оставить заявку в один клик

Новий шлях В'єтнаму
Ваш рейс скасовано!

Добавить комментарий