Our Blog

Пластиковий слід людства

BIMCO — найбільша в світі асоціація судновласників, розглядає ряд ініціатив, по зменшенню пластикового сліду в міжнародному судноплавстві.
Обговорення на засіданні Комітету з захисту морського середовища (MEPC 76) Міжнародної морської організації (ІМО), що проходили з 10 по 17 червня, були відкладені до кінця року. Через це BIMCO хоче гарантувати, що «мить не буде випущена через відсутність офіційних обговорень в ІМО».
Зокрема, асоціація хоче підтримати поступову відмову від одноразових пластикових пляшок для води, та  заміні їх, наприклад,  на пляшки які можуть повністю біологічно руйнуватися або бортову систему, що забезпечує безпечну та якісну питну воду, та  вже до кінця цього року запускати кампанію, щодо здійснення цієї ініціативи.
Більш того, BIMCO заявила, що буде проводити серію заходів, присвячених пластиковому сліду в судноплавстві, починаючи з круглого столу на Лондонському міжнародному тижні судноплавства, на якій будуть вивчені джерела мікропластіка в міжнародних водах і роль судновласників, операторів, менеджерів та  моряків в його виникненні. А також можливість регулювання даного питання.
У своєму зверненні до Генеральної Асамблеї ООН на початку цього місяця Пітер Томсон, Фіджійськаій дипломат і Спеціальний посланник Генерального секретаря ООН з питань океану, звернув увагу на 150 мільйонів метричних тонн накопичених пластикових відходів, мікропластіка та  викинутих  рибальських снастей, які були скинуті в море. Томсон заявив, що «наша залежність від пластику настільки велика, що ми не знаходимо срібної кулі від чуми, яка забруднює морське середовище».
Ця заява була зроблена на тлі постійно зростаючої кількості пластикових відходів через пандемію Covid-19, а також через затримку або скасування ряду національних ініціатив щодо обмеження одноразового використання пластмаси, й, хоча велика частина пластика в океані надходить з суші, судячи з джерел, судноплавство відіграє значну роль у скороченні негативного впливу на екологію.
На сьогоднішній день погляди всього світу звернені на Шрі-Ланку й потенційний вплив приблизно 3000 мільярдів пластикових гранул, випущених з X-Press Pearl, ІМО все ще має розглянути, та вибрати шлях до вирішення проблеми морського пластика.
76-е засідання КЗМС прийшло до висновку, що Комітет зосередив увагу на скороченні викидів парникових газів з суден. Таким чином, держави-члени й міжнародні організації-спостерігачі тепер чекатимуть звіт Робочої групи експертів з наукових аспектів захисту морського середовища (GESAMP) по морським джерелам морського сміття, в якому розглядається внесок судноплавства до 2021 року.
Варто відзначити, що комерційне судноплавство вносить лише невеликий внесок в скупчення пластика в океані в порівнянні з іншими джерелами, причому недавні дослідження показують, що 80% глобальних річних викидів пластика в море відбувається з 1000 річок. Незважаючи на те що річки, безсумнівно, є основним джерелом забруднення, не можна ігнорувати інші джерела.
Всі ми живемо на одній планеті, та як показала практика бізнес й екологія дуже пов’язані. Погодьтеся, важко буде рибалкам зловити й продати рибу або морепродукти, якщо скупчення сміття або слив токсичних відходів вб’є більшу частину фауни. Навряд чи Вам вдасться зацікавити новеньким електросамовари або м’ячем, дитини у якої з дитинства погане самопочуття й не найміцніше здоров’я через погану екологію. Поки більшість світу, перебувати в стані миру та розсудливості ми можемо виправити вже зроблені помилки і зробити новий день краще. Так-так все в ваших силах, не знаєте з чого почати? Зателефонуйте за номером телефону вказаному в верхньому куті сайту та дізнайтеся, як можна зробити Ваші перевезення не тільки економними але і більш екологічними.

Оставить заявку в один клик

Шанхай тимчасово припинив працювати з небезпечними вантажами
На лаві запасних

Добавить комментарий