Our Blog

Нове життя, логістичного світу

Перевантаженість портів Південного Китаю стала ще гірше — затримки в Янтянь поширилися на сусідні порти Шеко і Наньша.
Близько двох тижнів тому ми писали про сильну завантаженість контейнерного терміналу Yantian International Container Terminal (YICT), за словами керівництва терміналу причиною було нестабільний розклад судозаходів.
Однак з тих пір кілька судноплавних компаній, в тому числі Maersk, звинуватили Covid-19 в низькій продуктивності портів в дельті Перлової річки.
У понеділок компанія Maersk заявила: «Ситуація продовжує погіршуватися, оскільки через збільшення кількості випадків Covid-19 в провінції Шеньчжені, де розташовані порти Янтян і Шеко, та в Гуанчжоу, де розташований порт Наньша».
Згідно з останніми даними AIS від MarineTraffic, в даний час на якорі стоять 36 судів із зазначенням пункту призначення Янтян, в тому числі 33 вантажних судна. Без будь-яких ознак поліпшення ситуації. Незважаючи на те, що в Китаї твориться щось неймовірне.
Споживачі по всьому світу повертаються до помірних витрат грошей, а світ рухається до пост пандемічного стану. Це являє собою «навислу загрозу» для попиту.
За словами BIMCO, це незабаром викликає занепокоєння у перевізників, яким потрібні довгострокові дорогі чартери.
Судноплавна асоціація прогнозує, що поточні високі обсяги збережуться в пік сезону, але після цього попит менш визначений.
«Коли ми наблизимося до постпандеміческому світу, попит, схоже, сповільниться, оскільки заходи стимулювання й обмеження будуть ослаблені, в результаті чого структура споживчих витрат знайде новий баланс», — сказав головний аналітик судноплавства Пітер Сенд.
BIMCO зазначила, що перший квартал був «найбільш завантаженим першим кварталом за всю історію спостережень», при цьому глобальні обсяги досягли 42,9 млн TEU, що на 10,7% більше, ніж за той же період минулого року, але, що більш важливо , на 6,8% більше, ніж в першому кварталі 19 року, коли обсяги не були постраждалим від Covid19.
Більш того, місячні обсяги в березні, 15.5 млн. TEU, були рекордно високими, побивши попередній рекорд в 15.4 млн. TEU, встановлений в жовтні минулого року.
Ставки фрахту різко зросли по всіх торгових маршрутах, і, для задоволення ринкового попиту, перевізники відчайдушно намагалися зафрахтувати додатковий тоннаж, доводячи добові ставки найму до високого рівня, включаючи довгострокові угоди на три, чотири або п’ять років.
Тепер, перевізникам потрібні високі фрахтові ставки, щоб виправдати вартість довгострокових чартерів.
Країни по всьому світу пом’якшують карантинні заходи, в Україні більше немає червоних, помаранчевих та жовтих зон, світ повертається до звичного життя. А це означає, що й світ логістики встане на своє місце. В іншому постковідне життя прекрасне не тільки свободою переміщення, а й прекрасним моментом для розвитку бізнесу. Думаєте почати імпортували або експортувати, змінити свої звичні способи доставки, збільшити обсяги? Тоді Вам до нас! Наша команда допоможе Вам знайти рішення до будь-якого поставленого завдання.

Оставить заявку в один клик

Новини з М'янми
Хроніка подій на X-Press Pearl. Продовження

Добавить комментарий