Морське відомство ООН погодилося створити обов’язкову систему декларування втрати контейнерів і встановити на борту засоби, що дозволять легко визначити точну кількість втрат.
Разом з такою системою судна зобов’язані повідомляти про втрату контейнера (ів) за допомогою стандартної процедури, з докладним описом. Наприклад, ідентифікації, перевезеного вантажу (особливо небезпечних вантажів або шкідливих речовин) або того, чи можуть ці контейнери плавати та являти собою ризик зіткнення з кораблями й катерами.
Засідання Maritime Safety Committee (MSC) проходило дистанційно з 5 по 14 травня. Одним з питань, що обговорювалося на зустрічі, були нові заходи по боротьбі з втратами контейнерів на морі.
Втрачені на морі контейнери становлять потенційну загрозу для безпеки судноплавства та для навколишнього середовища, особливо щодо пластмаси, яка в них може міститись. У четвертому кварталі минулого року та на початку цього в результаті декількох інцидентів в західній частині Тихого океану було втрачено майже 3500 контейнерів.
Це сильно перевищує цифри, які зазвичай реєструються за той же період, і викликає заклопотаність щодо причин цих інцидентів.
Причини, які в деяких випадках можуть призвести до втрати контейнерів в море, варіюються від поганих погодних умов до високих хвиль, що створюють нестабільність на борту. Справа в тому, що важко отримати точні дані про кількість втрачених контейнерів, особливо тому, що видимість контейнерів з мостика може бути обмежена самими контейнерами, за даними BIMCO, зазвичай видно тільки верхні яруси і найближчі відсіки.
Коли відносно віддалена стопка контейнерів руйнується, важко відразу й точно визначити, скільки контейнерів втрачено та коли вони впали. Ці події зазвичай відбуваються при несприятливих погодних умовах, які не дозволяють негайно провести розслідування на місці. До того ж ходити по нестійким штабелям контейнерів для екіпажу вкрай небезпечно.
Протягом наступних двох років ІМО розробить відповідні заходи, щоб, в першу чергу, знизити небезпеку падіння контейнерів в море та відновити надійність контейнерних перевезень з існуючим флотом.
Слід зазначити, що регіон Південного Китаю, Індокитаю, Індонезії та Філіппін залишається найбільшим місцем втрат за останнє десятиліття. В останній час збільшилася втрата контейнерів так само й на шляху з Азії в США.
До слова втрата контейнерів не єдина нагальна проблема, слід зазначити, що безліч контейнерів пошкоджується також в слідстві перекидання.
Збереження вантажу при транспортуванні один з найголовніших питань логістики. На жаль, жодна експедиторська фірма, морська лінія або автоперевізник не зможе вберегти Ваш вантаж від форс-мажорних ситуацій, а ось страховий поліс зможе!
Шановні клієнти не ігноруйте прохання менеджерів, ні в якому разі не заощаджуйте на безпеці вантажу, страхує свой вантаж своєчасно і працюйте тільки з перевіреними і надійними страховими компаніями. Є прекрасна приказка «Скупий платить двічі», ми хочемо щоб це було не про Вас! Довіртеся в руки нашим фахівцям й Ви не пошкодуєте.
Оставить заявку в один клик