Компанія Maersk відкрила три нових логістичних об’єкта у В’єтнамі. Два в місті Сонг Тхане, 25 км від Хошиміну, та один в Бакнінь, недалеко від Ханоя, створивши тим самим додаткові складські приміщення на 38 000 м2. Таке рішення було прийнято в зв’язку з ростом імпорту та експорту в країні.
Maersk має 11 дочірніх підприємств у В’єтнамі і заявляє, що нові логістичні об’єкти «поліпшать сервіс для клієнтів з Європи, Японії, Кореї, Тайваню і В’єтнаму». Всі три нових склада, обладнані стелажними системами, сейфами, камерами відеоспостереження й спринклерними системами.
Розподільчі центри «підтримують значне зростання торгівлі на півдні В’єтнаму», особливо для клієнтів в секторах високих технологій, товарів повсякденного попиту і роздрібної торгівлі.
На півночі Maersk також більш ніж удвічі збільшив свої складські площі. Відкривши два склади в Сонг Тхане загальною площею до 20000 м2, розширивши вже існуючий склад в Бакнінь, на 18000 м2, тим самим збільшивши його загальну площу до 29000 м2. Нагадаємо, що Бакнінь заходиться в 23 км від столиці Ханоя й в 120 км від нового відносно глибоководного контейнерного порту Хайфон, обсяги якого швидко ростуть завдяки прямим поставкам в США.
Марко Сівард, керуючий директор Maersk по В’єтнаму, Камбоджі та М’янмі, повідомив, що під час пандемії попит на складські приміщення у В’єтнамі збільшився.
«Брак контейнерів і пропуск суден через Covid-19 зробили сильний вплив на міжнародні перевезення, викликавши підвищений попит на зберігання», — пояснив він.
Так само пан Сівард сказав, що Maersk спостерігали органічне зростання обсягів продукції від клієнтів у В’єтнамі, але по більшій частині — це можна пояснити переміщенням виробництва з Китаю.
Процес міграції виробництв з Китаю в країни з більш дешевою робочою силою стартував задовго до пандемії, але ситуація з Covid-19 може прискорити цей процес. Хоча навіть без ефекту пандемії, справедливо буде сказати, що В’єтнам вже продемонстрував досить переваг з точки зору географічного положення, віку робочої сили, конкурентоспроможності заробітної плати та політичної стабільності.
«Всі ці елементи служать магнітом для іноземних інвестицій в країну».
Тим часом, поряд з обмеженими можливостями контейнерних перевезень, простір для авіаперевезень також залишається проблемою.
«Попит на авіаперевезення з В’єтнаму, особливо в Північну Америку, як і раніше високий, особливо на продукти в секторах технологій, електронної комерції та роздрібної торгівлі», — сказав пан Сівард.
Загалом мета компанії Maersk — постійно покращувати можливості в області логістики та послуг, щоб краще задовольняти зростаючий попит на імпорт і експорт, поступово стати одним з провідних постачальників логістичних послуг в країні завдяки клієнтоорієнтований підхід.
Покращує свої можливості та має клієнтоорієнтованої підхід, не тільки Maersk. Наша компанія вже багато років слідує цим непорушним істинам, і продовжує день від дня працювати на благо своїх клієнтів, роблячи все можливе для того, щоб надати кращий сервіс за приємною ціною. Обравши нас, Ви ніколи не пошкодуєте.
Оставить заявку в один клик